Tyttöpoolot HKI

Vaikka poikien kanssakin on kiva pelata, niin nyt olisi paljon puhuttujen tyttöpoolojen aika sunnuntaina 17.6. vaikka tasan kahdelta ja paikka Pasilan poolohäkki. Minä saan kaksi mailaa ja pallot, mutta vielä tarvitaan siis ainakin neljä mailaa ja viisi pelaajaa. Ja aiempaa pelikokemusta ei todellakaan vaadita, mutta ei se haittaakkaan. Eli kaikki messiin!

Ja jos poikia eksyy paikalle, niin voidaan me teidänkin kans leikkiä. :slight_smile:

JEE, TYTTÖPOOLOCREW!! Suunnitellut tän toteuttamista jo vuoden, mutta en ole ehtinyt mailaakaan hankkia + en ole vieläkään pelannut :smiley: -joten jäänyt luomatta ko. suomen(?) ensimmäinen naisvaltainen mahtava ja upea poolokilta + topikki aiheesta

MUTTA HEI tosi hienoa, jee! olikohan mulla mitään sunnuntaina…

Shiit, olisin todella mieluusti tullut mukaan, mutta töissä viiteen asti… Toivottavasti pääsen seuraavalla kerralla messiin!

Olen tasoltani tyttö, pääsenkö mukaan.

Meidän taloudesta on ilmeisesti yksi tyttö saapumassa paikalle (eikä ole Rakel-niminen, minä lähden pelien ajaksi metsälenkille). Jotain vääntyneitä mailoja voin tuoda paikalle (kun ei muita tällä hetkellä olekaan) ettei ainakaan jää pelivälineiden puutteesta kiinni pelit.

E: Oltaisko hei kundit niin kivoja että annettaisiin tyttöjen ainakin nyt eka treenata keskenään kun nyt kerran tällainen tilaisuus järjestetään? Joukossa on kuitenkin sellaisia jotka eivät ole viitsineet amatööripooloihinkaan osallistua taitojen puutteen pelon vuoksi. Pelimahdollisuuksia on meille ammattilaisille ja amatööreillekin tarjolla useasti.

^+1 Kännissä oli huono huumorintaju.

Jeee-a-je-a-jeeeee, tyttö-polot! Mukana totta kai, ja lainamaila myös!

Olinkin just kommentoimassa että hei Maza aloittelija voit olla, mutta et tasoltasi tyttö.

Ja olette te miehet tosi ihania, puspus vaan, ja me leikitään teidän kanssa hirmu mielellämme, mutta minusta tällaiselle tyttöjen omalle aktiviteetillekin on tilausta. Jos tuutte ihan vaan sattumalta pyörimään Pasilan suuntaan, niin tulkaa vaikka klo 16 aikaan juoman ja ruoan kera jälkipelejä setvimään :slight_smile:

Hei kivaa, toivottavasti mahdollisimman moni tulee! Itselläni ainakin on tavoitteena osua palloon, pysyä pyörän kyydissä ja pitää hauskaa, että tältä tasolta lähdetään.

Mä oon pelannu yhen pelin!

Hittolainen! Tää on kyl ihan kuningas(tai oikeestaan kuningatar)idea! Ite oon Turgus, ni en piäse. Täällä suunnalla en uskalla tyttöpooloista haaveillakaan, kun oon tietääkseni ainoa poolotyttö. Eikä täällä aina saada tarpeeks osallistujia ees sekapeleihin.

Mut pelit käyntiin ja poololiekki päälle! Jihaa!

Ankean ilman takia poolot siirretty parin viikon päähän eli sunnutai 1.7. klo 14.00. Toivottavasti silloin parempi tuuri sään kanssa.

Hei hoi naiset, tytöt, daamit, leidit, emännät, prinsessat ja kuningattaret - muistattehan tyttöpoolot ensi sunnuntaina! Tämänhetkinen säätiedotuskin ennustaisi juuri passelia pelisäätä.

Tunnin päästä kentällä! Nyt on ainakin hyvä keli. Tuon pallot ja pari mailaa ainakin.

laitoin naisen tulemaan.

Auu, ei pääse! Ens viikolla uus yritys.

Kumpikin pyörä teloilla, toivottavasti pääsis ens viikolla, jos sais noi tosta kuntoon…

Kiitti huikeista peleistä Oli mahtavaa, kun kaikki kehittyi parin tunnin aikana niin paljon. Hyvä me!

Itse en pääse ensi viikonloppuna, mutta kyllähän tuonne tiistai-pooloihinkin voi tulla pelaamaan vaikka ekaa kertaa. Ja jos mimmejä on tarpeeks, niin otetaan tyttöpelejä vaikka silloinkin.

Saako tulla ottamaan kuvia seuraavalla kerralla. Saatais maailmalle dokumentoitua kun suomessa tytötkin pelaa pooloa?

Kiitos kaikille, oli mahtavaa!!

ihan oli pelit käymässä kun sieltä häkin laidalta kävin yhden eksyneen lampaan keräämässä pois. Mentiin sitten kaupungille kahville juoruamaan ja sitten hiekkalaatikolla lasten kanssa, kuten miesten kuuluukin kun kentällä tosipelit.

Jee, kiitos mukana pelanneille, kivaa oli ja kuume nousi! Ja jestas, osahan oli ihan superlahjakkuuksia!

Meidän jengi on myös niin omavarainen, että otettiin ihan itse kuvia. Todisteita peleistä tulossa.