Työkalulainaamo

jouni - 11:32, 29.3.2009 » Oisko kellään lainata keskiöavainta Campan keskiöön. Yritin jo avata tuota keskiötä keskiöavaimella, jossa piikit olivat terävät, eivät tuollaiset pallomaiset ja damagea tuli. Keskiö on kireällä eli kaivataan nyt ihan oikeanlaista avainta tähän hommaan.
Mulla on. Löytyy Viikistä, pistä privaa jos on vielä tarvetta.

Joo, meni hieman aikataulut lauantaina uusiksi, niin ei ehtinyt käydä tallilla kääntymässä.
Tänää kävin pikaisesti kääntymässä, enkä ihan heti löytänyt kyllä sitä kaivattua Campa keskiö avainta. Ehkä se on jossain vaiheessa jo pistetty lihoiks tai heitetty pois.
Joten ei multa ainakaan apua löydy työkalun tarpeeseen.

Huutelen nyt jo hyvissä ajoin. Tarvis parin viikon päästä saada Miche Primato Track BB paikoillensa. Eli työkalua hakusessa ja jos sen bissellä jostain lainaan saisi sitä parempi, mitä netistä lueskellut niin tuohon sopii ilmeisesti ainakin kulunut Parkin BBT-5.

Ei se tarvi kulunut olla, vaan tuo BBT-5 on just oikea hylsy.

Ilmeisesti Helsingistä huutelet, joten mun Turussa olevalla hylsyllä ei taida olla käyttöä. Suosittelen joka tapauksessa ostamaan tuon hylsyn omaksi. Michen keskiöllä on toisinaan ollut tapana löystyä itsestään, eli saatat joutua säätämään myöhemminkin. Tuo sama hylsyhän käy kaikkiin Velocea parempiin Campagnolon keskiöihin sekä rataspakkoihin, eli sangen monikäyttöinen hylsy.

^ BBT-5 toimii mutta FR-7 toimii itse asiassa vielä paremmin. Mulla on molemmat ja niitä saa lainata, laita viestiä jos/kun kaipaat noita. Sijainti on Vallila.

Olishan tuon voinut crc:n tilaukseen lisää mut ei näyttänyt olevan bbt-5 varastossa niin jätetään nyt sit tällä kertaa. Laitan jussi viestiä tod.näk ensi viikolla, tulee osaksi muutoinkin tuolla vallillassa pidettyä majaa.

Mistäs löytyisi ulosvetäjä vanhoille Stronglightin kammille? Melkein voisin hankkia moisen, täältä päin tuskin lainaajaa löytyy.

Näyttää olevan vaikea löytää, tuolta ehkä vois yrittää.
http://yhst-84224226242177.stores.yahoo.net/jast23stcrpu.html

sattuisko jollain oleen jotain valkosta maalipurkinpohjaa jolla sais yhen tangon maalattua? clasulta sais kyllä purkin valkosta vasaralakkaa 9 eurolla mut nostaa silti tangon hintaa melko reilusti…

Jatkan Turun Singlecross-kerhon juttua täällä. Sattuuko kenelläkään turkulaisella olemaan avainta, jolla tricrossista saisi vapaarattaan irti? Kyttyrä?

Mulla on. Jos olet torstaina tulossa Varvintorin treffeille, niin siellähän tuo hoituu.

Mulla on sama ongelma, tuhto… pyöränä vaan langsteri, joten pitäisi vapaarattaan samalla avaimella lähteä. Jos jompikumpi onnistuu jostain sellainen hankkimaan niin voitas jakaa avainta.

Teemu - 16:53, 5.4.2009 » Mulla on. Jos olet torstaina tulossa Varvintorin treffeille, niin siellähän tuo hoituu.
Joo, pyrkimyksenä on tulla (jos ei tule töitä siksi päiväksi). Tartteeko jotain muita työkaluja (15-millisen avaimen lisäksi)?

Turhapa sitä on alkaa tuolla vääntämään, kun pahimmassa tapauksessa ratas on niin tiukassa, että ei ihan normilenkillä lähde. Omani väänsin 40cm jakoavaimella.

Saat hylsyn lainalle, niin saat väkertää rauhassa.

Uuh, uhkaavaa. :slight_smile: Mutta hyvä näin. Vääntelen sitten himassa.

Ihan hyvä threadi. Oulussa löytyy omasta pakista ainakin seuraavaa:

Kammen ulosvetäjiä, ketjun katkaisija, putken katkaisija, ketjupiiska, pinna-avaimia, keskiöavaimet Campalle, sekä Shimanolle plus Isikselle. Pakka-avain, vapaaratas-avain, haka-avain ja poljin-/rengasavain, sekä kapoiset avaimet napojen laakerien kiristämiseen löytynee ainakin noista fillarispesifeistä työkaluista. Ja sitten tietty isoa jakaria ja vaikka mitä mukavaa…

Asustan Rajakylässä, jos on tarvetta niin voi kysäistä ihan lainaan tai saa myös tulla käymään. Luurin numero on o4o3o1o331.

Voihan räkä.

Löytyykö Turusta sunnuntaille tai maanantaille 25mm kiintoavainta? Sain Teemulta Park Toolin FR-6:n lainaksi, mutta omat avaimet loppuvat 24 milliin ja jatkavat 30 millistä.

Itse asiassa se FR-6 ja muut parkin vastaavat on tuuma, 25 millinen ei taida mahtua. Iso jakoavain tai ruuvipenkki pelaa, tai esim. SR-1 ketjupiiska. Ite en taida olla maisemissa su-ma.

Mutta hoi! Mullahan on ruuvipenkki jossain. Pitääkin kokeilla sillä. Thänks!

Laitetaan meidän työhuoneen rojut listaan: Siis Lahdessa.

Kammen ulosvetäjä, campan keskiökalu, läjä kapeita napa- avaimia, pinnatyökaluja, vaijeriapukäsi, ohjainlaakerituurna, ohjainlaakerin asennuspeli, ketjutyökalu, shimpan pakka- avain, ketjuruoskia, shimpan keskiökalu(ehkä?) ja riittävä läjä perustyökaluja.

edit: haka-avain ja pin- spanner