Turun velolle

Meikäläinen ei ehtitnyt kelloa vastaan ajaa, mutta taisi olla parempi niin. Seuraavat kaksi sunnuntaita keskitytään matka-ajoihin ja katellaan sen jälkeen, jos vielä jaksaa käydä rykimässä.

Samu 1000m 1min48 ja risat + sakkokierros.

http://gosub3.kuvat.fi/kuvat/Fillari/CIMG7543.JPG/_big.jpg

Lentävä kierros: DNF
200m: Noin 8min jossa vastaan otettu myös puhelu.

^ Peukku tuolle, täytyy olla kaikkien aikojen ennätys kyseessä.

Jäähallin päässä oli lantiolle asti lunta… 50m pyörä selässä ja kauhea puuskutus. Taukoo piti ottaa.

Tää oli hyvä nosto. Nyt kun tän talven pohja-aika on asetettu niin voidaan lähteä siitä parantamaan. Koska velotreenit, viikonloppuna?

Kivasti lunta tulee vielä lisää. Kuka kuvaa eeppisen Siperian valloitus videon? Puna armeijan kuoro karauttaa komeasti taustalla? Tai Rocky IV tyyliin?

^ Sun täytyy ottaa TQHCFR-ei_rekisteröidyn_yhdistyksen elokuvatuotanto-osastoon yhteyttä.

Ollaan Mikon kanssa kaljalla ja nyt nostetaan tätä topiccia! Olisko alkavalla viikolla velokauden avaus?

Olis

Kaudenavaus tänään n. klo 19

^ Dodici kävi juuri pesulla, ja pari pinnaa vielä puuttuu. Jos ehdin niin tulen totutusti kellomieheksi. Jatkossa tulen kyllä haastamaan talviharjoittelijat. Levossa ne lihakset kasvaa!

Juon tän viikon kaljaa. Katellaan ensi viikolla, jos pumppu kestää, että tulenko tekemään katumusharjoituksia.

^Olutta voi juoda velollakin :wink:

Suunnittelin velolounasta riser-tangolla natsipotta päässä. Tuleeko joku seuraksi kellottamaan nauramaan? Joskus 12-13 ehkä.

Tänään ei sovi, mutta huomenna olen sään salliessa (eiköhän se salli) velolla n. 14.30-16.00. Ajo-/ajanottoseura kelpaa.

Pojat on näköjään niin kauheassa poolohuumassa edelleen, että ei ole oikein veloajelu vielä ottanut tuulta alleen.

Itse tähtään jatkossa siihen, että kävisin keskiviikkoisin ja sunnutaisin ajamassa ainakin nyt toukokuun ajan. Katotaan sitten kesäkuun (-loman) alkaessa päiviä ja aikoja uudelleen. Keskiviikkoisin ajan tod.näk. iltapäivisin/alkuillasta ja sunnuntaina iltapäivällä tai myöhemmin illalla. Ilmoittelen aikoja tänne aina hiukan etukäteen.

Tänään olen velolla n. klo 14.30-16.00

Welcome

^Kyllä mä eilen kävin pyörimässä. Aikaa en ottanut, seurailin vaan kadenssia ja nopeutta. Varo keskustan asfalttia, siihen on joku maissilapsi hajoittanut pullon.

^^Kunhan kesäkuu saa, ni sit mulla on aikaa pyöriä vaikka joka päivä :slight_smile: Just nyt tekee tiukkaa poolonkin kanssa.

Kävin avaamassa velokauden.
Satulasta bullhorniin on pudotusta riittävästi, olo oli nopea.
Sadekuuro yllätti, ajoin 666 metriä ja totesin, että mittarin kalibrointi on kunnossa.
Lähin himaan.

Kovat reenit. Tack o adjö.