Turun velolle

Laitetaanpa tällekin toiminnalle oma otsikko, kun tuo “Fiksailua Turussa”-topic pyörii aika pitkälti tämän aiheen ympärillä.

Tänne siis ajoaikatauluja ja mahdollisia kellotuksia.

Parina sunnuntai-iltana on nyt käyty ajamassa varsin kohtuullisella porukalla, joten sen voisi pyrkiä pitämään nyt ainakin kauden loppuun asti “kiinteänä” ajoaikana. Siis sunnuntaisin klo 20.30-21 alkaen

Menen huomenna torstaina velolle about klo 12.30 alkaen testaamaan omniumeja ja treenailemaan sunnuntain kellotuksia varten.

Tuloksia tiskiin! Kellotin muistaakseni tasalukemat 26.9 per kierros pari viikkoa sitten. Välit 46/17, häkit ja bullhorni, tästä lähdetään petraamaan.

Reisiseuranta? Nyt oli farkun kanssa 48cm, en tosin tiedä virallista mittauskohtaa.

Laina pyörällä voin tulla kellottaan :wink:

Edit: Lentävä kierros 23.3s on paras, arvatkaa kuka?

Voin ottaa toisetkin maantiekengät mukaan, niin pääset Mikko testaamaan reisiä ja Vigorellia.

Helposti. Tänä sunnuntaina juon kaljaa ja hakkaan shakkinappuloita SM-tasolla.

Eikös se näin ollut?

Teemu 23.3s
Tuukka 24.4s
Antero 24.4s
Minä 24.5s

Muita aikoja en muista…ja tuo sekunti Teemuun on kamoista kiinni!

Jepjep

Viime sunnuntaina oli reippaasti osallistujia. Tänään enemmän. Lisää, lisää, kello käy!!!

edit.
myös ratapyörä-testing tarjolla. About 42-44 koon kengät löytyy ja 54cm Vigorelli.

Niinpä. Haastan myös ne kaks heppuu jotka huusi vastaantullessaan duettona “täysii” Uudenmaankadun/Hämeenkadun kulmilla noin puol tuntii sitten.

ristus notta aikanne säikäytti minut. selitys löytyi onneksi ajetusta matkasta
333.33m vs. 400m

Sen verran kiinnostaa vastata haasteeseen että taidan jopa eksyä paikalle. Missä velon nurkilla/keskustassa saa kumeihin tarpeeksi ilmaa?

^Kunnon paineet saa vain kunnon pumpulla, ei huoltiksen paineilmakoneilla. Ja Kupittaan ympäristön bensa-asemilta on turha edes käydä kysymässä presta-yhteensopivaa adapteria, tai no, Teboil Haapasalolla(?) Vasaramäessä on joskus ollut fillariventtiilin sovituskappale mut nuhapumpun 4 baria ei oo kunnon paine.

Parkin kentän viereiseltä Shelliltä, kuin myös siitä läheiseltä old-skool Tebskulta saa kyllä hätään vähän yli seittemän baria ja adaptereita löytyy kaupasta.

Mä voin tuoda kunnon pumpun mukanani, mutta päässen paikalle vasta puoli kymmenen jälkeen. Toisaalta silloinhan on vasta lämmittelykierrokset ajettu?

Kaipa sitä vois iltalenkin heittää ja tulla moikkaa.

Hyvät pyörinnät ja uutena lajina kolmen tonnin pursuit. Lähinnähän se meni niin että Teemu ajoi mua takaa ja mä ajoin henkeni edestä karkuun mut ens sunnuntaina katsotaan tilannetta uudestaan. Muistaako joku niitä aikoja?

^Teemu veti muistaakseni 4:52 ja sä vedit 5:08.

Lentäviä kierroksia en muista. Paitti Teemun 23.4.

No toi kahdeksan sekuntia siivotaan tosta helposti pois viikon päästä.

Tänään velo-lounaalle n. klo 12.30 alkaen puskemaan vastatuuleen.