Turun velolle

Itse ajattelin Kakskerran-lenkkiä mut velokin käy.

Meikä tulee katteleen lounaan jälkeen.

^ Koska jätkän lounas oli?

3000 kirjataan muuten nyt aikaan:

Teemu 4:51
Sami 5:01

eli tavoitteena olleesta 8 sekunnista sheivattiin nyt 7 ja sunnuntaihin on vielä aikaa.

Hups, venähti pikkasen ku piti vielä kahvit juoda. Oh well, kattellaan ens kerralla.

Tänään ei ehtinyt messiin.

Clasulta tuli hankittua äsken Professional Stopwatch hintaan 4,95€. Sunnuntaina otetaan tarkkaa aikaa sitten.

Sami, se olin mä joka huidoin sulle siitä Yliopistonkadulta palatessani.

^ Haha, onkohan toi kello se sama mikä Tuukalla on? Kukaan ei saanut sitä toimimaan…

austone - 15:42, 5.8.2010 » ^ Haha, onkohan toi kello se sama mikä Tuukalla on? Kukaan ei saanut sitä toimimaan..
Nii joo, klasun kello ja kryptiset luvut.

^ Toi on ihan sama peli, hehe. Toivottavasti sulla toimii kaitsu ihan normaalissa aikajärjestelmässä.

Hah, kyllä se ihan lupaavasti on nyt toiminut!

Sunnuntain veloillallisella kellotetaan Professional Stopwatchin atomintarkkuudella sit kolmetonnia. Tänään uusilla tuumilla, kaverin kännykkävideolle taltioituna ja sillä kellotettuna semi-träckständistä 3000 metriä 4:54 - give or take 2 sekuntia.

Aika hiljaista ollut täällä mutta kai porukka on tänään totuttuun tapaan menossa 20.30-21.00.

kyllä

Minä ja Erik ollaan paikalla.

Tuo sade vähän säikäytti… :F Pitää kattoo pystyykö vai sulaako tonne.

Jepujeejee eli tulossa.

Kolmella tonnilla tuli ainakin parannusta aikoihin. Laittakaas ihmiset ne tänne näytille niin jälkipolvet muiden paikallisosastojen ovaalinkiertäjät voi seurata tuloskehitystä. Itselläni siis se 4:54 nyt ihan Professional Stopwatchilla kellotettuna.

lentävä ratakierros 24.46
1000 metriä 1:32.8
3000 metriä 4:49

Räjähtävä voimantuotto vaatii vielä vähän harjoittelua, mutta odottakaahan, Timen carbon pohjaiset maantiepopot pistettiin tilaukseen planet-äksältä…

Mulla tais olla

lentävä kiakka 24.41
1000 metriä 1:27.5
3000 metriä 4:53

Lentävä ratakierros 24.4X (25.heinäkuuta)
1000 metriä 1:31.XX (25.heinäkuuta)
3000 metriä 4:52.00 4:49.50 (11.elokuuta)

Edit. Lenkin jälkeen parani 3000m.

3000 metriä: 4:44

Muissa lajeissa ei positiivista tuloskehitystä, eli aiemmin ajetut ennätykset pysyvät.

1000 metriä: 1:26,8
kierros: 23,3