Turku Slicks'n Slide 13.11.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs011.snc4/33893_454879093438_532908438_5428432_2164883_n.jpg

Turussa rukoillaan pakkaskelejä tai vähintään räntäsadetta jotta päästään liukastelemaan älläreiden merkeissä.

  • 2e osallistuminen
  • Kynä ja kartta hoitakaa itse
  • Kuviollisista renkaista rankaistaan armottomasti
  • Ilman valoja ei asiaa mukaan

Aloitellaan pooloilla neljän maissa Hirvensalossa jos porukalle sopii.

Ottaisko joku hoitaakseen saunan illaksi??

Mukana ollaan! Mitäs nämä rangaistukset ovat? Ajattelin, että jatkanko vartalon pommittamista poolojen tapaan, vai kärsinkö muutaman sekunnin sakon…

Facebook - ilmoittautuminen

Parkin kentän sauna oli varattu, ja hintakin oli suolainen. 150e ensimmäinen tunti, seuraavat 50e.

^^Laitoin invitea mun Yksvaihde-klaanille Facebookissa. Et ollu ite laittanu kenellekkään inviteä :smiley:

Mukana oon ja slickseillä tullaan :stuck_out_tongue: Pooloihin en varmaan ehdi ku pitää olla duunissa kuuteen asti. Katotaan jos saan sen työvuoron vaihdettua.

Mut Akademin sauna on vielä epäkunnossa ja Yliopiston tilat jo buukattu…

Muutaman saunapaikan olen nyt soitellut, ne mitkä ovat olleet edullisimpia ja täyttä on kaikissa. Pikkujoulut varmaan puskee päälle…

Me juteltiin Samin kanssa et jos löytyis joku taloyhtiön sauna jonne mahtuis vähän isompi jengi…?

Kaikki kelpaa, hikisenä on nihkeä jatkaa iltaa - kirjaimellisesti!

Jep, pakko olla kliini ku mennään baariin :smiley:
Deep-V paidat päälle!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs359.snc4/44269_443825948438_532908438_5220595_5118683_n.jpg

Saaks hyvityssekunteja jos ajaa ällärit ja vetää shortseissa paljain säärin Dynamoon?

Tosiaan, sauna-asiaan liittyen. Meikän taloyhtiössä on ainakin sauna ja se olis peräti aika isokin mut se lämmitetään vain torstaisin eli se ei tähän hätään auta. Noi kerrostalojen yhteiset saunathan on yleisesti melko isoja, sellaisia et varmaan tusinan verran pystyy saunomaan ku vähän porrastaa. Olisko jonkun taloyhtiössä saunapäivä lauantaina? Olis myös aika edullinen vaihtoehto.

Oon tuolloin Turgusessa, ja niin messissä!

^^ Meillä oli sama systeemi vanhassa asunnossa mutta se lämmitettiin muulloikin, soitto vain huoltoyhtiölle ja kolmen tunnin maksu vuorosta (3h x 2e/h = 6e). Kysäse sieltä jos tällainen onnistuu.

^ Hyvä Tippis

Soitan tänään SF Caravanin saunasta, jos olis vapaa. Sijaitsee Linnankadulla ja hinta kuulemma 60 euroa. Toki tarvitsee itse siivota.

Sauna varattu la 13.11 klo 14 - su 14.11 klo 13. Hinta 70 euroa ja osoite on Linnankatu 49 A. Jonkun tarvitsisi noutaa avain ma 8.11 klo 18-20 samaisesta osoitteesta, mä olen iltavuorossa.

Hieno homma!
Tarkistitko jos siellä saa juoda palautusjuomia vai joutuuko kitumaan saunan ajaksi?

^ Ei saa olympiasaunassakaan, mut jätkä joi silti, eläin!

^^Kaikki aineet sallittu! Se on meidän käytössä siis 23h, joten ilman kaljaa ei pärjää. Avaimen hakija vielä…

^ Hyvä Mikko!! Voin noutaa avaimen, asunhan siinä aika lähellä.

^^^Meikä on kato niin vitun rääääd ja above the law :smiley:

^^Jeij!!