TURKU MAYHEM XIX 02.10.2021

Se on oikein tehty!

Joo! Mulla vaan on ehkä töitä tona vloppuna ni täytyy kattoo miten pääsisin tänne.

nägy

Laitetaan vielä rastihenkilökunnan rekryt päälle. Jos kiinnostaa niin laita PM, saadaan aikaiseksi hauskemmat ajot!

sulle ei taida saada pm toho hiddened public profiiliin mutta

, mitä rastihenkilökunnalta odotetaan? mitä ne niinku tekee?

1 Like

Hemmetin foorumisofta…

Rastihenkilökunnalta en kummempaa odota, ainakaan tässä vaiheessa :wink: Kunhan jaksaa hengailla ulkosalla pari tuntia ja osaa jakaa manifestejä niin pitäis riittää! Kutsumustyö, rakkaudesta lajiin jne. mut voin mä ehkä pari juomaa tarjota!

kiitos, koklaan atklla ku lähen ny röistä LATAAN

Turun skene aina lokakuussa:

Oispa sauna tho :frowning:

Hahhah :sweat_smile:

Mä pitkään mietin tota saunaa, prosenttia osallistujista joilla todennäköisesti jo kaksi rokoteannosta ja omatunnontuskaa jos Mayhemeistä lähtis joku kunnon koronalinko.
Vaikea yhtälö mutta tämä tuntuu silti parhaimmalta vaikka helposti tylsimmältä vaihtoehdolta. Kiitos ja anteeksi.

3 Likes

Katellaanko pahalla silmällä jos tulee vaihdepyörällä?

Itse en katso enkä anna tasoitusta fikseille. Eiks träck baikkien pitäny olla katujen kiistattomat hallitsijat!?

1 Like

^+1
^^ei todellakaan

Kovat etkot ainaki perjantaina:

1 Like

zykkeli-Jukka hoiti homman kotiin grafiisen ulkoasun osalta!

Isot kiitokset vielä kerran!

Ja Parta-Matti lupaili jo todella eksklusiivista printtiä voittajalle :wink:

Rastihenkilökunta-rekry kiinni tältä erältä, kiitos vapaaehtoisille! Hengailemaan saa tietysti silti tulla vaikka mieluiten mahdollisimman moni lähtöviivalle!

6 Likes

Jää sittenkin väliin tänä vuonna hemmetti :frowning: gl hf!

Hei haluaisin muistuttaa varsinkin ulkopaikkakuntalaisia että startti on tosiaan 15.00 eli ehtii hyvin ajaa ällärit ja hengailla ja jopa palata takas kotiin halutessaan kun viimeiset esim. junat lähtee ysin maissa.

Muistuttaisin myös siitä että maali on ulkosalla ja vaikka tällä hetkellä näyttää siltä että sateet väistyvät lauantaiksi niin kannattaa silti varata mukaan jotain kuivaa vaihtovaatetta ettei palellu täysin hikisiin vaatteisiin maalissa.

Nähdään lauantaina!

3 Likes

kysellääs täälläki

En valitettavasti pääsekään. Mut toivon kaikille mukavia ajoja! :slight_smile:

*Ois myös tarjolla liput kuski+ pyörä hki-turku lähtö 10:36 ja paluu sunnuntaina 13:25. Ilmatteeks. PM

1 Like