Tuplaremmeille erilaiset häkit?

Niin, tuleeks tuplaremmeille jotku erilaiset häkit vai ei? Ja jos menevät ihan perushäkkeihin, niin miten, tuleeks etummainen remmi läpi häkin reiästä vai äh whut.

Ja nii, tukeeko ne merkittävästi paremmin, kuin yksinkertaiset? Ainakaan ei pitäis olla samassa määrin ongelmaa nahkan kulumisen kanssa, ku mulla jostai syystä tuntuu nuo vissiin-ihan-hyvät cristophen nahkaremmit paukkuvan poikki. Ja metalliki paukkuu, häkki räjähti syksyllä!

Lähinnä ne tuplaremmien häkit pitävät remmit paremmin siellä missä niiden pitäiskin olla. Onhan ne kans tukevammat, mutta todellisen hyödyn saavuttamiseen riittänee kankaasta tehty kapine jolla remmit pysyvät suhteellisen kauniisti toistensa lähellä.

Häkit+remmit on kulutuskamaa. Ne paukkuvat ennemmin tai myöhemmin. Suosittelen konkeli-signaturea. Ei ole kovinkaan hintava paketti, ja näyttäis kestävän.

eipä niitä tuplaremmeille tehtyjä häkkejä välttämättä tarvi, vaikka en kyllä ole kokeillut olisiko sellaiset paremmat kuin tavalliset.

mutta laitat taemman remmin siitä reiästä ja se etummainen tulee siihen sen häkin päälle niin avot.

ai niin, tonin parempi puolisko teki mulle yllämainitun kaltaisen custom-pidikkeen joka pitää jalan toisella puolella remmit jämptisti paikallaan lähellä toisiaan. hyvin pelaa.

mulla on myös vanhat Errebi Double Sprintit jossa tuli mukana vastaava läpyskä:

Käytiin eilen taas hakemassa kirpparilta matskua (=H&M:n kangasvöitä) ja noita tuplaremmipidikkeitä tulee kohta tuotantoon. Samoin U-lukkopidikkeitä jne. Tietysti kaikissa kevään väreissä.

uuu…

Mä sain duunista harmaata turvaavyötä jonkun metrin. Siitä varmaan riittää myös muille. Mä oon duunannut siitä u-lukolle ja kännykälle pidikkeitä.

Kertokaapas mistä saa leveätä tarranauhaa. Eurokankaassa ei ollut.

Stokkan ompeluosastolta on ainakin joskus saanut. Paa soittaen.

Hei perskutarallaa, nyt kuulolle! Asiasta hieman ohitse (ja en uskaltanut uutta topikkia aloittaa), kuinkas ootte selvittänny ognelma joka on häkit ja Wellgon miniplatformit. Siis kun koukujen ruuvireiät aivät osu kivasti polkimien reikiin ilman väkivallan tekoa (vasara ja alaisin). Pitääkö hankkia muovihäkit ja vuolla vai kuinka?

http://img164.imageshack.us/img164/1817/konkelisignyy4.jpg

Selventääkö? MKS:n häkkyrät. Ei tarvitse työkaluja.
edit: eli ihan vain normimutteri väliin. Muutama prikka ajaa saman asian, mutta mun tapauksessa prikat oli finalos.

Mä taistelin noi kiinni ilman välimutteria lievällä väkivallalla. Ei ihan optimaalinen asennus, mutta hyvin on pysynyt kiinni ilman ongelmia.

Pakko huomioida tässä, että noi dimensionin tuplat on kyllä melkoista kuraa.

shaiba, pitää siis hankkia kokoa pienemmät häkit (M)

Pävän hot-tip:
Soma/Dimension-yritelmiä paljon paremmat tuplaremmit melkein samaan hintaan.
Paksua laminoitua kaksikerroksista mokkanahkaa jne.