Tunturi retki super

bullhorn - 11:46, 28.5.2009 » mulle mr. pyörätohtori ilmoitti noista dotek:ta, että ne ei me normikeskiöön. kampi menee kuulemma todella syvälle ottaa usein kiinni jo runkoon. onko muilla mitään kokemuksia noista?
Menee ne, pitää vaan olla pitkä akseli. Jollain 107mm akselilla ei tuliskaan yhtään mitään. Mulla on joku 120+mm ja ratas kammen varsien ulkopuolella.
NKOTB - 11:56, 28.5.2009 » Jos Velosolosta lähtee tilailemaan, niin samaan hintaan saa sen dimensionin navan Suomesta.
Nii-in, mutta sillä saa XT:n laakerit ja muun laadun vs Dimensionin. Omistan kummatkin ja tiedän ettei Dimensioneita mulle ainakaan enää tule.
bullhorn - 11:58, 28.5.2009 » mulle mr. pyörätohtori ilmoitti noista dotek:ta, että ne ei me normikeskiöön. kampi menee kuulemma todella syvälle ottaa usein kiinni jo runkoon. onko muilla mitään kokemuksia noista?
Trust me, akseli 130 milliä ja ratas sisäpaikalla = toimii, eikä ota kammet kiinni chainstayhin
NKOTB - 12:01, 28.5.2009 »
bullhorn - 11:58, 28.5.2009 » mulle mr. pyörätohtori ilmoitti noista dotek:ta, että ne ei me normikeskiöön. kampi menee kuulemma todella syvälle ottaa usein kiinni jo runkoon. onko muilla mitään kokemuksia noista?
Trust me, akseli 130 milliä ja ratas sisäpaikalla = toimii, eikä ota kammet kiinni chainstayhin
Mikäs se b-kaupan myymän shimanon laakerin akselin mitta olikaan... jotain tuota luokkaa kuitenkin. Oisko siinä voittaja-halpisratkaisu: Dotekit + 110mm ratas tohtorilta ja shimanon halpislaakeri bilsusta.
randomm - 12:03, 28.5.2009 »
NKOTB - 12:01, 28.5.2009 »
bullhorn - 11:58, 28.5.2009 » mulle mr. pyörätohtori ilmoitti noista dotek:ta, että ne ei me normikeskiöön. kampi menee kuulemma todella syvälle ottaa usein kiinni jo runkoon. onko muilla mitään kokemuksia noista?
Trust me, akseli 130 milliä ja ratas sisäpaikalla = toimii, eikä ota kammet kiinni chainstayhin
Mikäs se b-kaupan myymän shimanon laakerin akselin mitta olikaan... jotain tuota luokkaa kuitenkin. Oisko siinä voittaja-halpisratkaisu: Dotekit + 110mm ratas tohtorilta ja shimanon halpislaakeri bilsusta.
Mä kyllä oon persaukisena kuolannut tota VeloSolon Sugino Maxy + irtokuulalaakeri -komboa. 46 puntaan posteineen siinä olis aika paljon kampea ja keskiötä. Noi on vaan out of stock. Saatavuuden kannalta toi Dotek-setti vois siis olla parempi.

noi sugino - maxy kammet + keskiö setti olis helvetin hienot. olisin varmaan laittanut tilaukseen, jos niitä olis saatavilla.

bullhorn - 12:37, 28.5.2009 » noi sugino - maxy kammet + keskiö setti olis helvetin hienot. olisin varmaan laittanut tilaukseen, jos niitä olis saatavilla.
Nyt näyttäis olevan viimeiset jaossa, ilman keskiötä tosin: [VeloSolo](http://www.velosolo.co.uk/shopcrank.html)