Tukilotto Ukrainaan 3

Tämmöselle on valitettavasti edelleen tarvetta, joten taas mennään.

Positiivisena asiana muistetaan että kaikki numerot voittaa, osa vaan vähän enemmän.

Lottopalkinnot

Varsinaiset numerot: Kännykkätasku

Mun mielestä kadulle mahtuu vielä vähän enemmän Ukrainan lippuja, joten tässäpä helppo ratkaisu reppuun. Taskuista tuli aika isoja, itse taskuosalla on leveyttä 10 cm ja korkeutta n. 13 cm, syvimmästä kohdasta tää on noin 2 cm ja muoto on ommeltu vähän sillai kapenemaan reunoja kohti. Toisessa reunassa remmit kynille tai mitä noihin keksitkään. Että mahtuu tonne vähän muutakin kuin kännykkä.

Heh, oikeesti tilasin vahingossa siihen ekaan lottoon vähän liikaa corduraa, mutta nyt lupaan että tuon pääpalkinnon jäljiltä oli vain tilkkuja jäljellä, joita näihin sitten käytettiin. Musta kangas on puolestaan foxduraa. Taskun sisus tulee olemaan joko sininen tai musta, koska sen värisiä rikkinäisiä sateenvarjoja sattui löytymään syksyllä kadulta. Kuva ei valitettavasti valehtele sen suhteen että näitä on vasta 3 valmiiina, mutta katotaan montako valmistuu arvontaan mennessä ja moniko tulee sitten jälkitoimituksena.

Lisänumero: Tarakkalaukku


Porvoon lenkillä olleet saattaakin tunnistaa tämän palkinnon, eli isommista jäljellä olleista corduran paloista syntyi tällainen kannellinen tarakkalaukku. Testilenkin jälkeen totean että onpa varsin erinomaisesti asiansa ajava kuutio.

Leveyttä tällä on kannen kohdalla n. 29 cm, syvyyttä noin 26 cm ja korkeutta 19 cm. Kansi aukeaa tommosella fidlockin sliderillä ja edessä on kaksi magneettisoljella toimivaa pikkutaskua. Etureunalle tulee myös laukun alla kulkevat kiinnitysremmit, joissa samat sliderit kuin kannessa. Kiitos näistä PartaMatti! Lisävakautta tuo tankokiinnikkeet, jotka koostuu onewrapista ja anopin läppärin pakkausvaahdosta. Taakse alareunaan on myös mahdollista laittaa jotain kiinnikettä, mutta se ei näemmä kuvaan sattunut tällä kertaa.


Kannen karttataskua on tiivistetty saumoista tommosella Storm Sure -tiivistysaineella, mutten lupaa että tuo on ihan täysin vesitiivis: runsaasti kastellessa vesihanan alla nimittäin toisesta etukulmasta alkoi vähän tihkua vettä läpi. Lisäkäsittelyllä tuo voisi tiivistyä entisestäänkin jos sellaiselle on tarvetta. Tuo käytetty Aquaguard-vetoketjuhan on tosin luokitukseltaan vettä hylkivä, eli sen puolesta 100% vesitiivistä rakennetta tähän ei saa. Tämän sanottuani väittäisin että tavallisen sateen kanssa mahdollisuutesi ovat ihan hyvät. Kosketusnäyttöä voi käsitellä muovin läpi.


Kannen sisältä löytyy tommonen verkkotasku. Hyvä paikka esim. Lekan buffan lakuneliölle.


Laukku pitää muotonsa oranssin sisäpussin avulla, jonka seiniin on ommeltu telttapatjaa. Sisäpussi on kiinni velcroilla, eli sen saa tarvittaessa pois. Velcrojen väliin laitoin yhden tommosen vetskaritaskun pikkusälälle. Sivuilta löytyy nuo D-lenkit ja olkahihnatarpeet tähän on hankittu, pitää laittaa se kasaan tässä loppujen kännykkätaskujen kanssa.

Lottoarvonta
Arvotaan numerot 1-40 lauantai-illan lottoarvonnan mukaan. Numeron hinta on 25 euroa. Numeron voi varata heti, mutta maksuja suoritetaan vasta kaikkien numeroiden mentyä. Loton täyttymisestä on seuraavalle perjantaille aikaa suorittaa maksut, jotta lauantaina saadaan lotto arvottua (paitsi jos varaat lauantaina niin voisit maksaa heti). Mikäli maksuja ei kuulu ennen lauantaiaamua, varaukset raukeavat. Mä huutelen näistä tarvittaessa. Jos kävisi niin ettei lotto täyty, niin laukku jäänee sitten minulle. Tästä en edes olisi kauhean harmissani: tulipa nimittäin tehtyä juuri oman rollerin keulalle just sopiva laukku. Tällöin kännykkätaskut arvotaan jollain pienemmällä hinnalla. Kyllähän tuo tosin istuu aika nätisti kenen tahansa pelagoon tai muuhun tartsiin.

Maksut
Kaikki rahat menevät Ukrainan tukemiseen. Merkkari oli kerännytkin tuonne listan tukikohteista jota voit käyttää lahjoituksesi kohdistamiseen. Muutkin järkevät kohteet käyvät, kysy jos olet epävarma. Maksusta lähetetään mulle yksityisviestillä screenshotti tai tarvittaessa voin antaa myös puhelinnumeron. Lottoarvonta suoritetaan sinä lauantaina, kun numerot on todistetusti maksettu klo 21:30.

Toimitukset ainakin lähiaikoina lähinnä Helsingissä ja voittajan piikkiin postitse.

10 Likes

1 walto
2 scphnt
3 amt
4 navajokoira
5 Groucho
6 Okw
7 chribbe
8 kasi8
9 sijalo
10 baader
11 Leevi
12 pekkaperusjamppa
13 Lammy
14 Iba
15 kreivi
16 Jokke_A
17 stressipallo
18 ristov
19 Erik
20 Roller1
21 sysmae
22 Vahooo
23 Valle
24 Cutout
25 nikmik
26 esatsu
27 tudetski
28 haistelija
29 Tikke
30 snorkke
31 Tassu
32 asb
33 grr
34 A4d3e
35 ouroborosspandex
36 roenski
37 mercury
38 ziGo
39 artpow
40 vmja

Numero 1 mulle

1 Like

Mulle numero 2

1 Like

Numero 27 kiitos.

1 Like

12 kiitos

1 Like

Numero 31 kiitos.

1 Like

13 kiitti!

1 Like

7 (seitsemän, sju)

1 Like

11 kiitos

1 Like

29 hep!

1 Like

3 (kolme)

tldr

1 Like

21 !

Ihan mahtava juttu jälleen kerran :call_me_hand:

1 Like

38

1 Like

23

1 Like

4!

Mahtava homma taas

1 Like

Numero 8 kiitos :smile: :+1:

2 Likes

5!

1 Like

33 ja olisipa maailmanrauha.

3 Likes

22, kiitos!

1 Like