Trikträk-kiinarautaa ei myydäkään.

Tieto henkilökohtaisen elinpaikan siirrosta toiselle mantereelle toviksi aiheutti akuutin tarpeen täyttää varallisuuteen syntynyt vajaus.

Projektit lähtee siis myyntiin. Ensimmäisenä kiinarauta.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs366.snc3/23608_414117599873_740119873_5086844_7114359_n.jpg

Kilkkeet on:
Airwalk BMX - runko, koko 50 (satulaputken c-c siis, rungolla on pituutta 575)
Truvativ BMX-racing team kammet + ISIS-keskiö (ketjulinja 42.5mm)
Ohjainlaakerina PRESTINE-kiinavekotin, toimii kunhan on kärsivällisyyttä säätää.
Easton EA-30 -tolppa
Selle Italia -penkki
FCF Cube -stemmi, OS, 40mm
Commencalin OS-stonga, leveä
Polkimet Gussetin muovihärpättimet
Jotkut varsin asialliset gripit, ei mitään muistikuvaa merkistä.
Octane1:n ketju.

Kiekot:
Velocity Deep V 28h
Santtu Special -navat
DT Alpine III -pinnat
Armadillo Infinity 35mm:t renkaina.

Ei pysty luopumaan.

Fillari on ollut varsin vähällä ajolla helmikuun hankinnan jälkeen, ei hittiä, ei hypitty, ei grindattu, pelkkää pousia. Runko on tukeva, kiekot pomminkestävät. Jarrut saa molempiin päihin niin halutessaan.

Runkosetti ~400. Pientä keskusteluvaraa on, mutta toista samanlaista ei ihan heti ole tulossa vastaan, eikä mulla ole varsinaista kiirettä, joten.

Privalla lisää kuvia ja yhteystietoja.

edit: ja tietty väärälle alueelle, sori.
edit2: enhän mä noista kiekoista pysty luopumaan.

joks tää män? mikäli olen mitään ymmärtänyt niin ovat muotia.

Mä saatan pistää kohta SPESÄL ÖFERIN tästä. Kiekoista luopuminen jo ajatuksena meinaan sattuu, joten runko voi mennä aika edullisesti - kilkkeineen…

^ja jos ei siis vielä uponnut, niin noi kiekot = shit is cash

Elä ny noita supercustomspesiaalikiekkoja myy, luukuta tää jollain bulkki-formula-weinmanneilla.

Joo ei kyennyt. Tulin järkiini.

tosi pahiksen näkönen. tuleeks tähän nyt mitään kiekkoja kaveriks? toivotaan et menee!

Ei tule. Eightinchiltä saa edullisesti leveitä kiekkoja, niitä varmaan kannattaa katsella kaveriksi. Pysyy budjettikin kasassa. Noista kumeista voin kyllä luopua, ei mahdu mihinkään muuhun pyörään.

Rungon hinnassa on kyl keskustelun varaa, kilkeosastoakin voidaan karsia. Ts. reilu tarjous tulee saamaan reilun vastauksen.

Mahtuuko barspinnaamaan noilla 35:lla ja kuika pitkät nuo kammet ovat?

Barspinnaa reilusti, kammilla mittaa 180mm.

mites näissä triktrakeissa menee tuo kokopolitiikka eli minkä kokoselle kuskille tää 50 runko ois passeli?

181-senttiselle pitkäkoivelle oli vähän liian matala 2-tuumaisella raiserilla. Pituus riittää varmasti. Idiksenähän olis noita ajella satula liian alhaalla ajohommiin, mutta trikkailuun sopivalla korkeudella. Toi spinnausoptio ja jyrkät kulmat tarkoittaa sitä, että runko on oikeasti aika pitkä. Toi on vähän vastaavaa bruiseria lyhyempi, tosin käsittääkseni keskiö on bruiseria korkeammalla. Toi kelpaa kyl tirktarkkiin ihan kaikin puolin.

Joku 175 olis varmaan aika optimi pituus tuohon pyörään.

oman ruhon mitta on 183cm. tykkään kyllä yleensä ehkä muiden mielestä liian pienistä fillareista. täytyy myöntää et himottas ostaa tää ihan urpona, mutta täytys saada myytyä pyörä/pyöriä pois alta. eli melko klassinen, mutta rehellinen tila ja raha kysymys…

Mulle toi pyörä muuttuisi kaikin puolin ajettavammaksi jos asentaisin tuumaa korkeammalle ulottuvamman stongan, ja niitähän saa kaupasta. Mulla olis nurkissa yks bmx-stemmikin. Mutta kiinarauta saa lähteä!

Ja sovittelemalla ne hinnatkin syntyvät, vähän kuin laittais sen viimeisimmän ostoksen entisten sekaan :wink:

Runkopaketin hp 360. Saatan jopa innostua myymään osissa.

PM tavoittaa, testattavissa stadin keskustassa.

Ostin tähän vahingossa uuden ohjainlaakerin, joten otanpa pois myynnistä samoin tein.

arvostan!

Aaaaargh!!! 8(

Jussilla on kyl dibsit.

  • :wink: :smiley: hähää

prk*le!

Mulla on nyt sitten jotenkin oudosti dibsit jo kahteen foorumilaisen pyörään jotka kumpikaan ei edes vielä ole myynnissä.