TQHCFR

:smiley:

^Mä jätin pöytäkirjan ja kynän pöydälle, ja menin hakemaan tapaksia. Tommosta sinne sitten ilmesty. Pitihän se kirjata sit :slight_smile:

Laitoin kokouskutsun Doodleen. Facebookissa lisää TQHCFR:n sivulla.

EDIT Ois mahdollisuus nimittäin osallistua kulttuuripääkaupunkitoimintaan muutenkin kuin käymällä kuuntelemassa jotain fakin oopperaa tai saamalla epilepsiakohtaus rautatieaseman kävelysillalla.

mä nyt julkasen raumalaisten suunnitelmia täällä ennen aikojaan. heikki p. ilmoitti että rauman ällärit ovat lauantaina 16.4.
sinnehän mennään porukalla turusta?

Joo. Doodle näyttäis että perjantai olis hyvä kokoukselle.

Cup & Pint 11.2. 20.00?

Asiast näkkäriin, tuo Rauma vois kans kiinnosta, ku kylhän Raum o ain Raum, mut milloin Sami meinasit huhtikuun ajoja järjestää? Valonialla olis kans 16.4. Kelaa! -hankkeen päätöstilaisuus, johon “meitä” pyydettiin, mutta tuleeko ekoähky jos vielä sinne yrittää tunkea?

Pääsen perjantaina duunista joskus kello 23 jälkeen, joten tuskin ootte C & P:ssä silloin enää. En oo ehtinyt huhtikuun ajoja edes ajatella, on niin vitusti kaikkee. Olisko ajot joskus sellai et on kivat kelit? :smiley: Raum on kans vitu jepa jos vaan kerkeen messiin. Valonian “Kelaa!” vois olla jepa jos kerkeen messiin.

MUISTUTUS! TQHCFR PIKAKOKOUS TÄNÄÄN 20.00 @CUP&PINT!

Mukaan vaan, ken vain kerkeää :slight_smile:

Kokouksen pöytäkirja lisätty Facebookin TQHCFR -sivun keskusteluihin.

Doodle-ilmoittautuminen tuunauspajaan avattu.

Lisätietoja löytyy luonnollisesti täältä.

Helvetin hienoa! Tuunauspajaan on ilmoittautunut jo 5 henkilöä, joten se tarkoittaa sitä, että yksittäisen puurtajien ei tarvitse roikkua koko päivää pajassa (mä olin jo henkisesti valmistautunut)! Jos vielä jotakuta kiinnostaa pyöräilyn edistäminen ja yhdistyksen näkyvyyden lisääminen, niin nyt voisi laittaa ruksia ruutuun :slight_smile:

On mulla vielä muutakin. Yksivaihteen synttärit lähestyvät, ja palloa on heitelty Turkua kohti. Keskustelua on TurQHCFixedRidersin sivulla feisbookissa, mutta moni asia on yhä avoinna. Koska näyttää vahvasti siltä, että mä oon touko-kesäkuun vaihteessa Saksanmaalla tutustumassa paikallisiin kirjastoihin ja oluttupiin fixuttelun ja opintopisteiden merkeissä, niin en pysty sitoutumaan synttäreiden järjestelyihin.

Hesan porukka on kuulemma ihan tulessa mahdollisuudesta juhlia merkkipäivää Turussa räädin fixailun ja juopottelun merkeissä, joten muutama talkoohenkilö tarvittaisiin tekemään tapauksesta ikimuistettava. On myös mahdollista, että Smurffin Alleycat-cupin Turun osakilpailu järjestettäisiin samassa yhteydessä, joskin tää jutska toistaseks ihan teoreettista höpinää eikä kukaan liene vielä asianosaista lähestynyt sen asian tiimoilta.

Mut eniveis, homma menee nyt siten, että tapahtumasta pitää päättää tämän kuun aikana, tai sitten ne järjestää hipat jossain muualla.

TQHCFR osallistuu pyöräilyn edistämiseen ja vähän myös gyldyyrin:

Fiksaajat paikalla viimeisillä pajapäivillä tekemässä pientä korjausta pyöriin.

FB-rajoitteisillevapaille henkilöille infoa löytyy täältä.

Missä mennään näiden kanssa??

http://faculty.gg.uwyo.edu/dueker/GeophysicsClass/PICS/surprised.jpg

Mun puolesta ajetaan ristikkolällärit ensi kuussa. Tässä kuussa tuskin ajetaan, katso Kaitsu ikkunasta ulos ja mieti haluaako joku vetää täysiä.

Mä en ajata ketään ällärien muodossa tässä kuussa.

Tuunauspaja siis huomenna/sunnuntaina liif centterillä. Saa tulla ihmettelemään, jos pyörii lähettyvillä. Se on kuulemma melekonen sokkelohelvetti, ni jos ei löydä perille niin voi syyttää itteään soittaa mulle numeroon o 5 o 5 8 ! 5 3 4 5 / Antero.

Asiasta ei olekaan ollut vähään aikaan puhetta, mutta VALONIAN TAIDEPYÖRÄKAVALKADI on siis keskiviikkona 27.4. Se starttaa Vähätorilta 17.30 ja päätyy Varvintorille. Jossa pitäisi olla silloin poolokaukalo, jossa pitäisi/saisi kunnian pelata vähän pooloa. Eli moniko tulee silloin paikalle? Fiksejä mediassa, julkisuutta, that kind of shit :slight_smile:

Linkki. Löytyy myös äfbeestä.

TQHCFR:än uusi kansikuvamiesmalli <3

http://farm6.static.flickr.com/5221/5664585908_8d352348d8_z.jpg

Edit. Skidalicious!!

^Mikä lie hipsteri, ketjutkin ratakireydellä.

Edit: http://www.facebook.com/tylkkari - Sami saa paistatella maineessa koko kesän.

Jykä, onko toukokuussa sun ajot kuten oli suunniteltu?