TQHCFR esittää: Turku MayheM 11 <05.10.2013>

Asuntoni on kovin pieni (ja mulla on vaan kaks tuolia), mutta aamupalahommat sopii mulle. Jos jollakulla on asunnossaan enempi tilaa ja tuoleja, niin saa tietty ottaa tämän emännöimistehtävän itselleen.

tällä hetkellä aikataulu vaikuttaa seuraavanlaiselta:

Vidu kai pakko koittaa päästä ajoihin mukaan. Jääköön muut harrasteet väliin siksi aikaa.

Onko Porista lähössä ketään mayhemeihin? Jos on niin pystyisitkö nostamaan mut matkalta Rauman tienoilta? Voin osallistua bensoihin. Säästyisin bussilla ramppaamiselta ja aikataulujen kyttäämiseltä

MayheM viikonlopun ohjelmaa:

Lauantai:
17:00 - Föritrackständ @ Föri
19:00 - MayheM startti @ Kauppatori
20:00 - Maali ja sauna @ Ravintolalaiva Bruno, Förin vieressä

Sunnuntai:
13:00 - Poolot @ Jyrkkälän kaukalo, Suikkilantie 8

MayheM starttiin mukaan 3€ tasaraha, kartta, kynä, valot, pyyhe.

Saunatiloissa ei saa juoda omia juomia, mutta edullista olutta, lonkeroa jne. saatavilla. Saunaan osallistuvilta kerätään kolehti jolla katetaan loppuosa saunan vuokrasta, 200€.

Kova!
Tuun illalla ehkä saunalle/baariin, jos kykenen. Arvelen tosin, että jalat ei kanna, mutta katellaan.

http://www.visitturku.fi/sites/default/files/imagecache/sight-main-image/turun_palo.jpg

Nyt kieltämättä harmittaa, mutta nää jää väliin koska yhdet tuparit uudessa pääkaupungissa, jotka olin täysin unohtanut. Mayhemitkin Gutzitkin jäi välistä. Höh. Ajakaa kuitenkin hyvin.

Ai niin, kaikki ei tietenkään oo somessa, joten laitanpa tännekin kuvan mun fiiliksistä:

https://lh4.googleusercontent.com/-aHSx12xU77Y/UkrTgTe6cQI/AAAAAAAAA10/OGBV2oXEWuM/w820-h528-no/Na%25CC%2588ytto%25CC%2588kuva+2013-10-01+kohteessa+15.33.53.png

Saaks rautatieasemalta karttoja?

Kai nyt Pave osaa Förille tai kauppatorille ilmankin?

Mut gyl on ainakin ennen saanut siitä ison karttataulun vierestä. Kupittaan asemasta en oo niin varma.

Oommä siellä päin tainnu käydä. Voittamassa .-D

Eli, jep. Voisin jo osatakin. Mut kato nyt on ladattu niin hirveet odotukset ja paineet tähän touhuun, et mää ajattelisisin laittaa karttatelineen stongaan ja ehkä jopa ottaa yhen piikin takaa pois. Vakavaa Pas-Kaa. OIKEESTI.

Mut kuka on tää mysterious Mr. Kupittaa. Ja miten sen mahdollinen ylennys liittyy mihinkään?

Kai jotkut ottaa kuvaus vehkeet mukaan että saataisiin ilta talteen?

Pave - 18:42, 1.10.2013 » Oommä siellä päin tainnu käydä. Voittamassa .-D Eli, jep. Voisin jo osatakin. Mut kato nyt on ladattu niin hirveet odotukset ja paineet tähän touhuun, et mää ajattelisisin laittaa karttatelineen stongaan ja ehkä jopa ottaa yhen piikin takaa pois. Vakavaa Pas-Kaa. OIKEESTI. Mut kuka on tää mysterious Mr. Kupittaa. Ja miten sen mahdollinen ylennys liittyy mihinkään?
Jätkä on NIIN viittä vailla succiksista ja reputtomuudesta.

Haaste otettu EHKÄ vastaan. Mistähän löytyis jotku toudella räädit pökät?

Eiss. Must resist…

Gonnorz - 19:54, 1.10.2013 » Kai jotkut ottaa kuvaus vehkeet mukaan että saataisiin ilta talteen?
No tällä kertaa en unohda kameraa kotiin, joten käppäsiä pokkarikuvia mun kannalta luvassa.

Hahha, koko vitun Stokisjengi feidas veloreissun :smiley: Vittu mitä meininkiä. Mut meikä tulee soolona.

Stay TQHCFR.

Ja liput varattu. Tuun jo perjantaiaamulla et tota kuka tulee aamiais-seuraksi?

mankkis - 17:58, 2.10.2013 » Hahha, koko vitun Stokisjengi feidas veloreissun :D Vittu mitä meininkiä. Mut meikä tulee soolona. Stay TQHCFR.
tuodaan ensi kesänä (taas) 6-1 -kaljaa kostoksi ruotsiin.