TQHCFR esittää: Turku MayheM 11 <05.10.2013>

Karavaanareiden sauna oli varattu, koittakaa keksiä joku muu. Voin tehdä pinnakortit ja toimittaa jollekkin mulla olevien palkintojen kera.

Ottaisko joku kopin noista yleisjärjestelyistä?
Lähinnä saunan ja kollektiivikaljojen hommaaminen lienee järjestelyistä jäljellä. Eikös Sipi jotain puhunut jostain saunasta, mikä voisi olla saatavilla…

Jos mä hoidan ajot, Mikko duunaa pinnakortit ja joku/jotkut hoitaisi nuo em. hommat, niin saataisiin paketti kasaan. Nyt saa auttaa.

Jaahas.
Mayhemit peruuntuvat meikäläisenkin osalta. Eilisen myötä meni loppukauden kisakalenteri uusiksi ja nyt näyttää siltä, että olen 5.10. aivan muualla ja muissa puuhissa kuin Turussa järkkäämässä älläreitä.

Seuraava järjestäjäehdokas astukoon esiin.

Hmm hmm, vastatuulta kaikilla rintamilla.

I summon thee, matti-vanttera. Eikös sulla oo pöytälaatikko täynnä ajamattomia manifesteja?

Vittu taas unohtui eilen juonia sitä saunabisnestä, katellaan katellaan, onhan tässä aikaa.

Saatanan saatana

Otettiin Vantteran kanssa ns. pallo haltuun. Selvittelemme parhaillaan vaihtoehtoja sauna / jatkopaikalle ja suunnittelemme manifestia.

Nyt on vielä sopivasti aikaa speksata ajokalustot ja välitykset syksyn mayhemeille!

Asiaa. Hyvä boys.

^^loistavaa!

ULI-ULI !

Heh juum, lähden tosiaan viikon päästä pöräreissulle, toivottavasti kerkeen takas ennen Meihemei!

Pave - 18:53, 6.9.2013 » ULI-ULI !
Jolly good

Tukholmalaisten veloreissu on lyöty lukkoon. Tällä hetkellä pari hyttiä jengiä tulossa, kolmas ehkä vielä. En tiiä ajaako kukaan niistä älläreitä mut tulevat varmasti kattomaan.
Jos kotonasi on tyhjä sohva tai jotain ja jos pariksi yöksi irtoais yösija niin sano hep!

kova

Juu hep vaa, Svenskatalande alltid välkomna.

edit: saiskohan satsin kiljua tehtyä tohon mennessä

Tällä kertaa voisin ilmoittaa ajoissa ‘’:D’’
Eli löytyykö yöpymis paikkaa jos eksyn sinne päin Suomea lauantaiksi

Herne - 17:16, 23.9.2013 » Juu hep vaa, Svenskatalande alltid välkomna.
Pari jätkää kämppää sit todennäköisesti sun luona. Olisko muita?

Jos kova pula niin kämppäni on tyhjä koko vklp:n. 1 Tqchfrläinen kämppä/avainvastaava plus 2 svedua? Itse poikkean kyl ajamaan mutta yövyn biletän Kakskerrassa koko vklp.

Mihis aikaan ulkomaan ihmiset on tulossa lauantaina Turkuun? Keretäänkö ottamaan föritrackständ-skabat ennen illan koitosta, vai vasta sunnuntaina ennen pooloiluja?

Mun luo mahtuu majoittumaan 2.

Milloin se Viikkari oli satamassa taas… 07.30? Vinkkejä aamupalapaikasta? Vai voidaanko tulla jonkun luo syömään jos käydään eka kaupan kautta?

Kiitti Jonni!

Komialta näyttää!