TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 4 & TQHCFR 3-v synttärit 16.11.2013

Nosto koska enää 5viikkoa ja sellainen tunne et tulen olemaan Turussa erittäin humalassa.

Kysymys 1: Kuka ajattaa? Kuulin huhua Jonni/Sipi/Lepe-akselista ja sit tietty GlobetrotterVanttera.

Kysymys 2: Missä bileet? Saiko Mikko varattua Karavaanareiden saunan ennen lähtöään?

Kysymys 3: Pitäiskö tuoda laivalta kaliaa? Vai saako edes tuoda kahta lavaa enempää mut kummiskin.

Koht luisutellaan!

pitäiskö?

Stockkolasta unlimited beer, mustaa kultaa sensijaan vähemmä. Ja tuot tuplapukkia niiseo tehokkaampaa.

minä ja sib ajatetaan ja lepe vähä ehk

tulkaa kaikki, mulla on uus kämppä sillo voi tul yöks

AV-messujen purku aamulla ja siitä ihanasti Turkuun ajamaan ja juomaan kaljaa.

Harvemmin tulee tuotua enemmä ku kaks lavaa mut jos tosiaan unlimited beer niin the possibility for victory in unlimited ja sillai.

#njs #olikomakino #kysympävaan

lähtisinkö

pitänee katsella aikatauluja jahka selkenee

Eihan tuolloin ole edes liukasta viellä?

Jerppa ei tiedä.

turku kiinnosta
lava kiinnosta
jerppa skarppa

Mulla pitäis olla ens kuun alusta alkaen aikaa koettaa tehdä jotain tämän asian eteen. Mut sen näkee tuonnempana.

  1. Ootko Kaitsu edelleen työmaailmalla marraskuussa? Ottikohan tässä kukaan järkkäämispallosta vielä koppia…
  2. Mikko taisi kirjoittaa FB-ryhmään, että sauna varattu, mut jonkun pitää hoitaa avaimet.
  3. Kaliaa

Oispa kerrankin lunta maassa.

elikkäs sipi ja lepe, elikkäs siis minä ja sipi ollaan järjästysvastuussa kuten jo edellä mainittua

Katos, luin että ajetaan.
Jos saa esittää toivomuksia manifestin suhteen, niin jotain jännää kiitos. Viime vuoden ajot olivat eri hauskat tehtävärasteineen ja bussilippujen dyykkaamisineen.

Ajattelin osallistua ajamalla ja voittaa.

Nyt juksaat.

Et tainnut koskettaa reittä vielä?