TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 3 & TQHCFR 2-v synttärit 10.11.2012

Järjestäjädelegaatio istuu lentokoneessa lähdössä Miamista…

Ottakaa jokainen tyhjä puolen litran korkillinen pullo mukaan kisoihin osana tehtävärastia.

Onko Vanttera vielä menossa mukana kehien kanssa?

^ kehät on mulla. Matti on saapuvilla vast joskus myöhemmin lauantai-iltana.

Tilanne määritelty edellä. Oon siis pois kaupungista vielä ainakin klo 18, pyrin mestoille niin aikaisin kuin mahdollista. Kehät Samilla. Sorisori, mutta ei riipu ihan itsestä. Ehdin kyl varmaan saunalle ja päisn toki ja maksan osuuteni vaikken saunoiskaan. Vittuku aina kaikki hauska samaan aikaan. Allu varmaan samaa mieltä.

Huomenta Turku. En ehdi Dailyyn ysiks mut varmasti ennen kymppiä :wink:

vallengrach - 0:07, 9.11.2012 » ^ kehät on mulla. Matti on saapuvilla vast joskus myöhemmin lauantai-iltana.
Ok, onko Kaktus valmis ottamaan rastin hoitaakseen?

Jep. Mitä tarttee tehdä?

E.
http://www.norcostco.com/ProductImages/3350.jpg
?

Tota meinaaks kuka olla päisn tänä? Jotai preSS3 meininkii?

Itse en ainakaan ole tänään liikkeellä.

Huomisen sääennuste:

Ei taaskaan kunnon liukasteluita.

Miten käy poolojen?

E. Onko Samilla vielä mun maila?

Kotona tänään, valmistautumista huomiseen. Pooloa pelataan, satoi tai paistoi. Eli 15.00 ja Parkki?

Ok, mennään parkille klo 15.

Olisko kellään musiikkivehkeitä saunalle? Mun viimevuotinen boomblaster on lainassa muualla.

Puoli kolmelta kollektiivibissen + muun romun vienti saunalle?

Mä saatan ehkä pooloihin tulla katsastamaan mun poolotaidot, mut muut tapahtumat mä taidan jättää tällä kertaa väliin. :>

Kaitsun maila löytyy. iVehje-sopiva kaiutintelakka löytyy, voin raahaa mukaan jos tarvii, iPuhelimet täyteen venäläistä gangstaräppiä sit hä. Saunan avain mulla, puol kolmelta roudailut tsek.

Ok! Onko kukaan bissellä? Muutin mieleni.

freden kans ollaan bisseissä joo.

ysiltä dailyy.

Oon vähä päisn. Älkää kertoko Samille. Daily nyt jeeboi.

Muuttuipa tämä lanka nopeasti twitteriksi.

Meen 3-2-1 Dynamoon soittamaan poppia. Moi.

Harjoittelin jo slide osuutta, pannut taluttaessa n. klo 3:30. Naurutti. No kattelaa mitä huomine tua tullessaan vai tuako.

Hei mitäs tää tälläainen touhu on? Oon ihan just äskettäin löytänyt tän fooruminkin, ja tää touhu vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tartteeko tässä olla TQHCFR:n jäsen tai jotain että pääsee mukaan tuolle rastiosuudelle, vai riittääkö paikalle ilmestyminen rahan, pullon ja fiksin kanssa? (Ja mitä muuta tarvittiinkaan, karttaa, kynää?)

eku - 4:47, 10.11.2012 » ..vai riittääkö paikalle ilmestyminen rahan, pullon ja fiksin kanssa? (Ja mitä muuta tarvittiinkaan, karttaa, kynää?)
Tämä. Mukaan vaan.