TQHCFR esittää: Slicks'n Slide 3 & TQHCFR 2-v synttärit 10.11.2012

Ai niin vittu se kebu!

hahahha, good times.

alaston träkstand.

strobot päälle.

let it commence.

Paniikki, jos Kaitsu ei vastaa, tai ei pääse hakemaan saunan avaimia!

Ehtiikö joku hakemaan saunan avaimet TÄNÄÄN klo 18-20 osoitteesta Linnankatu 49 A (SF-Caravan Turku ry) Muistaakseni saa avaimien lisäksi mukaansa laskun saunatilasta.

Edit: Jonni hoitaa!

Onko Mikko guugle jo kalibroitu?

^Hah hah! Katsotaan nyt, että mitkä kelit edes lauantaina on?!

Kelihän on kaikille sama. Ei kelpaa selitykseksi. Paitsi jos kosketusnäyttö ei toimi räntäsateessa, niin se tietty vaikeuttaa guuglailua.

^Niin hän se on… Mitäs Kaitsu muuten tarkoitetaan normaaleilla työkaluilla? Ketjunkatkaisijan, ja piiskan voi varmaan jättää kotiin?

Kaseeni on vissiin viikon Ameriikassa, joten ei taida olla vastailemassa kysymyksiin.

Mitäs raati on muuten mieltä. Onko sileäksi ajettu T-Serv sakkorengas?

edit.
Mikko muuten. Otahan se Superstar vihdoin irti ja pistä reppuun. Voisin ottaa sen takaisin.
Ja jos Pekka jaksaa ottaa ne mun rattaan ja tankonauhan mukaan, niin sekin olis tosi jees. Eihän ne ole vasta kuin puoli vuotta odotelleet noutamista.

tai menee nenähommiksi saunalla. itse voisin taas puolestani tuoda allulle viime vuoden palkinnon.

^^ Annoin ne Kaitsulle säilytykseen tuossa kuukausi sitten.

Valitettavasti oon jo eellä, eli Tanpereella. Pistä kiertoon vaan.

Avaimet noudettu, kiitos Jonni! Koska perjantaina ei ole varausta, niin tavaroita (kaljaa) voi viedä paikalle jo silloin.

Huomioitavia asioita:

  1. “Hiljaisuus” klo 23:00! Yläkertaan on muuttanut lapsiperhe tms.
  2. Tila siivotaan porukalla X su klo 12:00 mennessä, itse vietän isänpäivää perinteisesti lasten harrastuksissa. Onneksi tänä vuonna voi jättää joukkuevoimistelun väliin, ja valita sen sijaan Hokutoryu ju-jutsun.

Palaan perjantaina reissusta mutta järjestelyt on kaiketi kunnossa. Tarvitsen ne yksi-kaksi apuria, onko pojat vielä käytössä kehien kanssa?

Mulla on Teemu ne sun kamat jotka sain Pekalta.

Mikko, työkaluina ei tarvitse ottaa mitään ketjunkatkaisijaa tai keskiöavaimia mukaan. Normi pikahuoltokamat riittää.

Joonas lupas Berggreniltä vähän palkintojakin joten iso hatunnosto sinne suunnalle.

Ruosteen raiskaama ruotsalainen laatuteräs antautui mun rääkin alla. 3 pvää aikaa älläreihin ja ei ollu muuta järkevää pyörää kuin toi mulle isokokoinen Rossin. Alkuperäinen keskiö ja maantiekammet med fixikiekko = 38+42mm ketjulinja, jee.

Tukholma-delegaatio ruotsinlaivalla, perillä huomenna 07.30. Missä aamiainen?

^ eiks Daily aukee ysilt? :smiley:

Vitun kova vinkki. KIITOS!

Mä olen hakemas karttoja, huomenna laminointi. Otan 23, kaksi kotona jo valmiina.

^^Joo, jospa vaan feidataan ne kahvit/lounaat ja mennään vaan suoraan Dailyyn? Jee, kohtsilleen nähdään!

hattuedit

Hyvää juhlaa turkuun täält pohjosemman hoodeilla. Phixymänit vähänä, lilliputti ainoana, supermuodikkaalla krossikumiVispillä

^sä ehdit vielä hyvin lauantaiksi Turkuun! On kuitenkin vuoden kovimmat bileet, isänpäivä sunnuntaina, Teemu lävistää taas itseeän, Frede palaa kotiin, karavaanareiden ovi jää auki, henskeli ja kaksi kokista jne.