TQHCFR esittää: Räkälärundi VOL2 21.4.2012

VOISKO JOKU NÖRTTI KOODAA TÄNNE ETAPPIEN ETENEMISTÄ JA ARVIOITUJA AIKATAULUJA? MATKAN VARRELTA TULEVAT KIITTÄÄ! - YouTube

Saavuimme juuri Hassis pubiin!

Kuoritakki ja farkkuliivi, uhka vai mahdollisuus?

Wnt, sä oot mun sankari heti Mustanaamion ja Lobon jälkeen. Eka baari mis tavataan, mä tarjoon tuopposen sulle. Kyttään täällä reitin edistymistä ja liityn sopivassa kohtaa ( TÄHTÄIMESSÄ O´BASS). Nyt täytyy rauhoittua duunikiireistä, joten löin puolen litran tuoppiin desin yhden tähden Jaloviinaa™ ja neljä desiä Lidlin kaakaota. Riittänee korvaamaan väliin jääviä kapakoita.

POLKEKAA IHA VITUSTI!

Tääl lyödään alle Columbian Omni-Heat kerrasto, vaippahousut, reisarit ja tuulisuojatakki. Jonkun lämpimän paidan nappaan viel välikerrokseks mukaan. KULLI IHAN VITUN TAHMEE JO NÄIL VAATETUKSIL. Tuun siihen vikaan spurgusakkiin nopeuden suhteen, kun kelaan maailman olevan jo ihan vitun valmis = ei mihinkään turhan kiire. Sikareita kun sais viel jostain like a Fidel, niin olis muy bien.

Joka tuopin jälkeen olet eri ihminen. Nyt tuoppeja nautitaan Masan baarissa!

Masan baarissa tehtiin erityisjärjestelyjä.

http://img.chan4chan.com/img/2009-04-24/1240529991049.jpg
O`BASSIA edeltävässä HEP, niin mä lähden liikkeelle supreme-beastiality vauhdilla.

Frontside ollie @ Masan baari

Jonni : “Mä meen nyt kusemaan 3D kusta”

@ Pitstop

Varikkopysähdys: Yksi iso ohrapirtelö kiitos.

“se on palpaa - mä istun siihen”

Kilikello ja lamppu asennettu, täst tulee raffia.

edit: MIS POSITIO NY, FRISKINKATU?

“tä meidän homma on niin vitun estroo, tä on testoo!”
-munez chopperin niskassa

Satama on ravintola Runosmäessä

Satama on HUGE!

F: “mites sun kakkahätä?”
A: “se meni ohi, se imeytyi suoleen.”
F: “nättii!”

O`bassis soi Kaija Koo ja paljon jänniä spurguja kertoilee tarinoitaan. Nyt ne alko laulaa mukana.

O’bass parin hudin jälkeen. Ell klasiko tota

O!bassissa tulee screeniltä Barcelonan potkupallomatsi ja tiskiltä saa wingsejä!