TQHCFR esittää: MANKKAMIEHEN MUISTOAJOT, kilpa-ajon GPS-seuranta livefeedinä

^ Eli olut, kartta, kaukkari, snus ja Antti.

Enhän ole kätellyt miestä kuin kerran. Kaipa voisin käväistä.

http://farm9.staticflickr.com/8298/8002442934_0e0c1e799b_c.jpg

Jos joku ei tykkää et oma naama on tossa niin voin editoida. Sori kaikille jotka jäi pois mut en viittiny dekapitoida enempää ja laittaa pöydän alle :slight_smile:

Törkeesti kanss varastin kuvia eri paikoista…

HAh hahahha! aivan mahtava kuva frede!

OH DEAR LORD KOIRA! :--------------------D

tuossa kuvassa on kaikki. Kaikki on kohdallaan.

+1.

Mä oon näemmä Andreas :slight_smile:

Tuosta voi muutkin tarkistaa oman paikkansa:

http://www.bringyou.to/apologetics/LastSupperSchematic.jpg

EDIT: AAAAHHHAAAHAHAAHAAAHAA11!!1111!

Jos lauantai, niin yritän liftata/kyydittäytyä paikalle, massit aiva loppu mut pakko olis päästä!

SHIEEEEEEEEEEET ja oh lord
nauroin

Hahahaha, vooi vitu - kumbaya! Oon täällä idässä niiin en korpaalisesti pääse mitenkään paikalle, mutta hengessä ollaan yhtä niin kuin Frede opettaa. Vi ses!

Doodle on pahassa TASAPISTETILANTEESSA perjantain ja lauantain osalta. Koska Doodle sulkeutuu? Kuka kääntää kupin nurin? Mitä tapahtuu!!

Hirvee tilanne :confused:

On kyl kauheen paha tilanne. Mä olisin nyt jotenkin kallistumassa siihen, että nämä on lauantaina. En tiedä miksi ajattelen näin. Intuitio.

I share this feeling.

No eiköhän se oo sit päätetty?

:frowning:

Intuitio= Venlan telepaattiset suggestioyritykset.

Mä oon merkannu lauantain, mutta osallistuminen 1/2-maran jäljiltä on suht epävarmaa, joten sinällään mun äänen voi jättää huomioimatta.

Lauantai it be koska demokratia kusee ja yksivaltius päras.

onko kellonajoista mitään tietoo? lähinnä yhteispyöräilyä mietin. pääsen lauantaina klo 21:15 duunista

tuota noin. groupride-homzit on kyl ollu suunnitelmissa mukana. se, että onko ne sitte ajokisan jälkeen vai ennen ni tota ei nyt oo viel ihan tiedossa. muñez saattaa olla puuhannut sitä asiaa. tietty olishan se kivaa ajella hämärässä syysillassa katuja porukalla. mun mielestä groupride vois olla lällärien jälkeen vaikka kymmenen aikoihin.