TQHCFR esittää: MANKKAMIEHEN MUISTOAJOT, kilpa-ajon GPS-seuranta livefeedinä

kyttyra - 18:26, 17.9.2012 » Mä yritin askarrella toisesta sun gatorskinistä kukkasen .
awwwwwwwwww

Hmm… onks nää nyt sit ens lauantaina? Huono homma tietty jos REPORTERMAN ja Ziggis-man ei pääse paikalle.

Mites, saataisko Jonnilta hienot gps-jäljityssysteemit lainaan? Olis nättii seurata livefeedistä ajamistanne.

Mä lähden tekemään manifestia.

Hmm… klo 23 alkaen pääsis… äh, sori.

Juu mä oon kokonaan poissa ens la.

Minäkään en pääse ens la. Onko arkipäivänä TAI SU paha?

Kaikkein kovin ois joko tuleva perjantai, tai sitä seuraava vaiks koko vkonloppu. Siis mulle. Mut enemmistön mukaanhan näitä diilaillaan.

tää on sellainen juhla, että pe tai la. Kumpi vain viikonloppu. Pitääpä katsastella ja kysellä nyt tarkkaavaisesti, että mikä on tilanne. Drunken holocaust kuitenkin luvassa.

olisi mukavaa kuitenki jos saatais tsikkis ja masaki mukaa. Järjästellään. Ihmetellään

Mulle sopis kans parhaiten ens viikonloppu, koska sitä seuraavana pitää muuttaa (29.p la tai 30.p su) (ja kaipailisin paria auttavaa kättä siihen hommaan kans).

No siis mulle paras olis nyt viikonloppuna. Ens viikoll on sit niin kovaa muuttobisnestä… Tietty joku arkipäivä passaa kanss kun oon nykyään työtön mut kaartista löytyy myös työssäkäyviä ja/tai perheellisiä.

Mulla ei sen suurempaa väliä ehkä silti nyt viikonloppuna? Perjantai tai lauantai, sanokaa te niin sumplin aikatauluani sen mukaan. Mahdollisimman moni mestoille!

Doodle maybe baby?

Loin pikadoodlen.

Suosittelen tulevaa viikonloppua, koska että saa jäbä kuitenka rauhassa juhlia ja muuttaa erikseen.

DOOOOOOOODLE VASTAAAAA!!!

Lauantaina 22.9. on 1/2-maraton Ruissalossa ja siellä on käsittääkseni ainakin minä, Tommi ja Eetu juoksemassa. Sieltähän tosin tulee kyllä jouhevasti samoilla höyryillä yhet ällärit ajamaan. Perjantai ei sovi.

Vaikken miestä hyvin tunne, mutta vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Ois nastaa olla mukana mutta oon kiinni koko ens vklp, lätkäkaukalo kutsuu.

ja haluan nyt vielä taas korostaa, että KAIKKI vähääkään turkufiksailijat ja mankkista tietävät ja tuntevat paikalle.

Kiitos.

On syytä toivottaa mies matkaan arvokkain menoin ja sankoin joukoin.

Viikonloppu 28.9-30.9 on totally no go. Olen Seinäjoella cheermammana.

vallengrach - 19:06, 17.9.2012 » Mites, saataisko Jonnilta hienot gps-jäljityssysteemit lainaan? Olis nättii seurata livefeedistä ajamistanne.
Perjantaina olis mahdollista käyttää GPS-seurantaa mun puolesta, mutta koska laitteiden nettiliittymät ei ole enään vähäisen käytön takia kiinteähintaisia täytyy niiden veloittaa 2€ per laite.

Itse olen Singaporessa ensi viikonlopun mutta pitäkäähän kunnon ajot ja kemut.

Never forget.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/165098_480198438438_5525578_n.jpg

Lauantai-ilta vois toimii, kunhan selviän kattotalkoista hengissä.

Tuun vasta su-aamuna Valenciasta. Harmi, kun ei pääse, Mankkis on hieno mies. Hyvii bailuja ja Fredelle hienoja aikoja veden takana!

http://farm9.staticflickr.com/8316/7999294216_9fbeb05c01_z.jpg
Oli pakko osallistua tähän. Toivottavasti laitoin oikean henkilön kuvan.

Blast from the Räkälärundi 1. Mankkamiehellä on kaikki tarpeellinen käden ulottuvilla: