TQHCFR esittää: FEIKKI Global Gutz 2012 Turku

Sain luultavasti keikan peruutettua ensi lauantailta, että pääsen AJAMAAN. Toivottavasti oon ehtinyt saamaan mun levykiekkoon tuubin siihen mennessä.

Oon töissä, en pääse.

Mutta.

Olen töissä myös nyt, tulkaa jädel, skenehinta isost pallost.

Icedream Cafe, Kaivokatu 21, Naantali.

Kai me nyt ajetaan alkuperäisen ajan mukaan eli lähtö 23?

^Moneenko Sami avoinna, olis hyvä kelikin…

Avoinna varmaan 20:00 asti.

^siis oot töissä ko. lauantaina klo23? hirvee tilanne

Kohta AJETAAN!

Ilmoitatko Matti Turun vielä tuonne keskusjärjestölle, että osallistutaan täällä härmässä myös toisen kaupugin voimin:
http://www.globalgutz.org/
register@globalgutz.org

Pinnakorttikin on näimmä julkaistu. Missä noi lällärikortit on yleensä tulostettu ja laminoitu?

Vielä välitykset vaihtoon…

https://lh6.googleusercontent.com/-L2Se7UOJYi8/T9ogSSGehpI/AAAAAAAABPU/_YPo2GOWD10/s640/IMG_0075.JPG

Saadaankin kaikille halukkaille tai ainakin 12 ensimmäiselle mun ja parin kaverin duunailema GPS-liveseuranta käyttöön: www.racetrace.fi

Täytyy vielä koodailla tuohon seurantajärjestelmään playback ominaisuus, niin saadaan kunnon jälkipelit pystyyn!

Pekka, me päätettiin tossa viime viikolla kaljapalaverissa et ajetaan 16.6, mikä ei siis ole virallinen GG-päivä. Siihen alkuperäiseen päivämäärään ilmoittauduttiin, mut tähän uuteen ei. Virallinen GG on 14.7, mutta koska kukaan ei skenelaiturilla tiennyt omaa sijaintiaan tuona päivämääränä, päätettiin joka tapauksessa ajaa varjo-geegeet nyt, ja sit jos 14.7. on jengiä ni uudestaan.

Toi GPS todellakin kiinnosta!

Lyhyt ohjeistus lauantaille:

-Känni päälle siinä ohessa kun vaihdat välityksiä nopeimpiin mahdollisiin
-Et tarvi mitään tavaraa
-Paitsi jos et oikeesti tunne Turkua Kuka-baaria ja veloa enempää, siinä tapauksessa kartta mukaan
-Osallistumismaksuna vapaavalintainen annos alkoholia meikälle joko ennen tai jälkeen ajon
-Lähtö 2300 Ikean tolpalta, eli joku group ride keskustasta vois olla paikallaan

21km, ja reitti on todella nopee, päättyy ihmisten ilmoille, ei mihinkään korpeen. Rasteilla joko ihminen tai ISO PAHVIKYLTTI JOSSA LUKEE NOTTA MINNE SEURAAVAKSI. Pahvikyltissä on myös yksi kirjain, ja kaikki viisi kirjainta jonoon laittamalla muodostuu sana, joka pitää ilmoittaa maalissa. Ajanotto tapahtuu matkapuhelimen sekuntikellolla.

Tulkaa kaikki! Ensikertalaisetkin! Kaikki ne jokirannassa häkit alaspäin koustailevat hipsteritkin! Tulkaa!


HAHAHAHA

Kaksi vuottakin sitten ajettiin kaatosateessa. Ei paljoa ollut silloin Randossa pitoa punaisiin valoihin tultaessa.

Edit: Omistatko kuvan (ei pyöristetyllä päällä) mukaisen 6mm kuusiokolon? Tuletko huomenna ajamaan? Ota mukaan, ja ilmoita minulle, niin otan jatkovarren!

http://buy1.snapon.com/catalog/OBJECTS/images/LW21.jpg

^ kyl mulla ainaki pitäis olla tollanen kuusiokoloavain. Voin ottaa messiin.

Tota, koska groupride lähtöpaikalle? Ja mistä?

Tai tulkaa Naantaliin jäätelölle ni ajetaan suoraan täältä sinne. Laitan kioskin kii taas varmaan kahdeksan maissa.

Ei varmaan tarvii erikseen korostaa että oon aika TESTOISSA

Kauhee darrahedari. Nestehugga kai. Toivottavasti laantuu iltaan mennessä.

Hmm, aika-ajotanko pursuittiin… Threat or winning?

Mulla on Mikko kans tuollainen L-avain. Otan varoiksi mukaan.

Pitemmassa sivussa sitten normipaa, ei bondhus pyoristysta!

Älä huuda mulle!
http://farm8.staticflickr.com/7084/7379567780_c717c3d053_z.jpg

Ehdotan kaatosadeälläreiden jälkeen sauna-/teknojatkoja:

Urbaan Retriitti

TYEMYY esittää osana Urbaania kesälomaa:

Urbaani Retriitti

¶¶¶

Näiden bileiden kosminen voimaluku on kuusi. Voimaluku ilmenee muun muassa alla luetelluissa ilmiöissä.

Aika:
16. 6. kello 16 aamukuuteen.

Ajanlasku:
Pihalla hyvällä säällä neljästä kymppiin. Loppuilta sisätiloissa.
Huonolla säällä myös päivän ohjelma sisätiloissa.

Paikka:
Uusis, Kirkkotie. Samalla kadulla Ekotorin kanssa.

Ylimääräiset ilonaiheet:
Grilli. Sauna, iltayhdeksään. Oma pyyhe mukaan, hymiö.

Teknovelhoilijat:
LAURI SOINI
MESA-VATTI
Kurkiainen
v-ruska
Henri Aleksi
obknt LIVE
King Lidsey LIVE
Peffis
ROLOV
V__v
Martti (nimi muutettu)
Kujaoja

Rahallinen suoritus:
Päivä: Ilmainen. Yö: Sisäänpääsy 5 euroa.

:::LINE:UP::: (Aikataulumuutokset mahdollisia)

::: 16-22 ::: (0 euro! Ilmainen! Free of charge!)

16:00 - 17:00 — RANDOM DECKS — Random selectaas play them favourite trax!

17:00 - 18:00 — Henri Aleksi ----------esoteric/jazz/disco/fusion!

18:00 - 19:00 — Kurkiainen ---------- Adventurous mix of birdsong inspired patterns!

19:00 - 20:00 — v-ruska --------------Supernice head nodding sunny soundscapes!

20:00 - 21:00 — Lauri Soini ---------- Something like a view to a modern Mid-European and Mediterranean beer garden audioscape ?!

21:00 - 21:45 — obknt LIVE ------- Ambient bass beat tapes electronic experimental house music!

21:45 - 22:00 — ANONYYMIT KÄDET — ???

::: 22-06 ::: (5 euro cash money entry fee!)

22:15 - 23:00 — King Lindsey LIVE — Electronic hiphop beats, grime & confusion!

23:00 - 00:00 — Peffis ------------- Disco lasers & house masters!

00:00 - 01:30 — Mesa-vatti ------- Deep dubby techno express!

01:30 - 03:00 — Lauri Soini ------- Smoothy techno & rarey shit round the globe!

03:00 - 04:00 — ROLOV ---------- Tekno, bass, house, bass, grime, dubstep, bass, bass!

04:00 - 05:00 — V__v & Martti (nimi muutettu) — Synthloopy tekno selection VS. tight Berlin bunker techno!

05:00 - 06:00 — Kujaoja — Mischeviously childish and melodic sunrise of full-on psychedelic trance!

¶¶¶

Oikeudet muutoksiin pidätetään. OPM. K-18 sisätapahtumassa. Suojatkaa omatoimisesti kuulonne. Lisäohjeita tulee.

Edit: Jaah, sauna kiinni jo yhdeksältä. Täytynee sitten mennä lämmittelemään Dynamon pätsiin.

Tän ehtii kuunteleen matkalla 9 8 kertaa.

^kahdeksan kertaa on tavoite :smiley: kymmenen varmaankin lopputulos.

Feikki? MItä nyt taas? Multa jää tosin väliin, kuumetta ollut puol lomaa.

Täytyy koettaa viettää aikaa pyörän selässä heti kun toipuu. Onnistuin nimittäin turpoomaan 4 (!) kiloa loman aikana. Syytän asiasta tsekkiläistä keittiötä - eritoten erunakakkusten kanssa tarjottua ankkaa - sekä pils-tyyppistä olutta.