TQHCFR esittää: FEIKKI Global Gutz 2012 Turku

Eiku sittenki, mee zenmaster vaikka jarruttomuustopikkiin. Tää on vaan joku ajohomma ni ajetaan ja osallistutaan ja juodaan sata kaljaa. Mitä vittuu.

pakko sanoa kyllä et nää barclayt on aika kaukana pyöräilyn alkumetreiltä, eli siis sieltä mistä tämä koko homma on lähtenyt: Aidoista NYC-läheteistä josta tämä koko pyöräilykulttuuri yksivaihteisilla pyörillä tullut Suomeen: http://img.dooyoo.co.uk/GB_EN/orig/0/7/9/5/8/795826.jpg

Olen pahoillani, zenmaster.

Täytyy varmaan omalta osalta feidata koko asia koska en ilmeisesti osaa riittävästi arvostaa esi-isiä ja heidän aloittamaansa kulttuuria.

Matti, saanko ajaa porukassa muuten vaan, jos en osallistu kilpailuun?

Homoillaan me lähettilegendapaskaa jossain muualla niin saavat pitää omaa ironista kivaansa täällä. P’s.

Tarttee varmaan ajaa vaan Dailyn ja Myllyn ja Kerttulin Kievarin väliä TAKSILLA koska zen_master. Zen, lähettijumaluushomoilupaska, väärä kaupunki ja varmaan myös väärät kalsarit.

Jotenkin ymmärtäis aatteen puolesta huoraamisen paremmin, jos ko. kurtisaani saisi siitä myös rahaa tai muita hyödykkeitä.

e: pakko viä kopsaa tää talteen “tää teidän TQHCFR”
jotenkin toi alentuva sävy ei vaan oo kauheen siistikiva hommeli. Toiset touhuu hyvällä mielellä, omalla nimellä ja naamalla ilman sarvia tai hampaita. Toiset taas meikkaa virtuaalipeilin edessä ja huutelee jostain jotain koska väärin sammutettu.

Kiinnostaa vitusti kaikki tämä helvetin paska, mutta harmikseni taidan olla tässä kaupungissa samaisena ajankohtana töissä NeitsytPerunaFestivaaleilla.

edt. Ja kai kaikki haluajahomot ovat tulossa neitsytperunafestivaaleille?

Olen niin ikään noihin aikoihin katkomassa selkärankaa Ruotsissa.

Kuva viime vuodelta:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/250570_10150212710943439_1587772_n.jpg

Olen pahoillani jos työni jota teen aiheuttaa mielipahaa, olen myös pahoillani mikäli kollegoideni keksimät tapahtumaasiat ahdistavat.

Myös toivoisin, että muistetaan että se on oikeasti duuni, eikä mikään aatelisarvo, joka jaetaan.

Pyydän kuitenkin kaikille osapuolille jäitä hattuun, vaikkakin vain muutama internet-profiili liekittää negatiivisia viboja, toivoisin että se ei vaikuttaisi kaupunkien osallistumiseen ja osallistumiseen tähän.

Kukaan ei varmaan voi väittää etteikö ajaminen olisi kivaa, joten onko mahdollista että kukin kaupunki ja järjestäjä keskittyy nopean ja erityisesti KIVAN reitin tekemiseen… ei ne tulokset vaan ajaminen!

Jos jollakulla oikeasti on tunnollaan jotain mitä haluaa polkupyöräläheteistä tai näistä kyseisen ammattikunnan huvittelutavoista sanoa, voi lähettää privaa tai ottaa puhelimitse yhteyttä o45 129 1799.

Näitä asioita järkätään sen takia että kaikilla osallistuvilla olisi kivaa… Global Gutz nyt sattuu olemaan kansainvälisesti lähettiyhteisön yksi suurimmista vuotuisista traditioista Halloween-alleycatin jälkeen.

Syksymmällä olisi tarkoitus järjestää 10. Turku mAYHEm!!1!!, jos sellaista ei jostain syystä haluta järjestettävän Turun suunnalla, niin toivoisin siitä ilmoitusta, jotta voin sitten tehdä muita suunnitelmia sen kanssa.

Haluaisin, että muutaman viikon päästä klo 23 kaikilla reitille lähtevillä kaikissa kaupungeissa on kivaa.

^Yön höyryjen haihduttua täsmennän, että mulla ei ole mitään “lähettihomoilupaskaa” vastaan, mutta oikeinpyöräilijöitä vastaan on. Saako tähän hommeliin nyt osallistua vaikkei oo läähätti?

Ehdottomasti kyllä!

Vanha sanonta: Jos tämä olisi vain tietylle porukalle, ette tietäisi tästä.

Millä tahansa pyörälläkin osallistua, vaihteilla, ilman ja jopa nojakilla jos sietää vittuilua.

En tiedä, mitä mieltä tää meidän TQHCFR, tai laajemmin “turgguskene” on mieltä, mutta itseäni ei lähettiys ammattina, tai lähetit aiheuta vihaa. Kuka nyt rehellistä duunia tai duunaria vihaisi muutenkaan, jollei ole esim. kokkari tai muu herra (varmaan joku tonttu pahoittaa tästäkin mielensä, mutta hitot siitä).

Sen sijaan em. duunin tai duunarin glorifiointi, jalustalle nostaminen, perusteeton palvonta yms. saavat verenpaineeni nousemaan. Tästä syystä mietin ensin että jaksanko lähteä edes välillisesti edistämään moista palvontaa kaunistelemalla jotain ajotilastoa, mutta: “ajan silti koska ajaminen on hauskaa”.

Eli (kenenkään syvimpiä ajatuksia tuntematta) väitän että keskustelua herättänyt “lähetti(legenda)homoilupaska” ei kohdistu lähetteihin itseensä vaan palvojiin. Kai se nyt on suurimmalle osalle ihmisiä ilmiselvää, mutta ajattelin vääntää sen vielä rautalangasta.

Ai niin: ei ole krapulaa. mitään en kadu, mitään en “selittele” - ajattelin tarkentaa jos vaikka ne ihmiset jotka eivät ajatelleet ajaa Turussa kello 23.00 voisivat pitää turhat kommenttinsa omana tietonaan. Saatana.

On muuten harhaluulo, että kokkarit vihais duunareita. Päinvastoin, ilman duunareita kokkareilla ei olis kokkareita.

konkeli - 11:51, 27.5.2012 » On muuten harhaluulo, että kokkarit vihais duunareita. Päinvastoin, ilman duunareita kokkareilla ei olis kokkareita.
Tokihan kokkarit vihaa duunareita. Maaorjat olis paljon kätevämpiä.

Sori OT (ja just edellisessä postauksessani selitin turhanpäiväisyyksistä)…

asiaan palatakseni. Tässähän on jo vittu ihan loosterissa kun näitä lähtee ajamaan. Hyvä kisa!

austone - 7:11, 27.5.2012 » taidan olla tässä kaupungissa samaisena ajankohtana töissä NeitsytPerunaFestivaaleilla.
Mmmmmmm.... Jos myynti loppuu kybältä, niin ehdit näppärästi siitä vielä mukaan.

Ite ainakin ootan innolla kaikkia ajoja, koska ajaminen on kivaa ja kaikki kilpailijat on kivoja ja sit on myös kaljaa, mikä myös on kivaa. Vilpittömällä innolla haluan osallistua sekä Globaleihin että mayhemiin, jos vaan aikataulut natsaa. Eli täällä ainakin yks on harmissaan, jos mayhemeitä ei ajeta Turussa.

Ja mitä lähettipaskaan tulee, niin omat tuntemukset varsinkin sillon rookie-noobiena on ollut sellaset pelonsekaiset (mikä varmaan on ollut tarkotuskin). Eli oon kelannut että saako mulla nyt olla näin siisti harrastus kun en kuitenkaan oo mikään kovin siisti jätkä (lue: lähetti). Ja suuttuuko joku suuri pyöräjumala nyt mulle kun ajelen täällä ja fiilistelen tätä hommaa vaikken ookaan ollut mukana touhun alkujuurilla.

Nykyään ei pelota enää niin paljon :slight_smile: TQHCFR on <3 ja kaikki muukin pyörätouhu on <3 Kiitos Turku, kiitos pyöräjumalat, kiitos kaikille, että mulla on näin kiva vapaa-ajanviete kivassa kesäkaupungissa. Mis on ollut nyt ihan jumalan kelit. BLISS.

Tiedoksi tässä vaiheessa PARI-KOLME ASIAA:

  1. Toistaiseksi ei vapaaehtoisia rastihessuja
  2. Lähtö Ikealta, eli oikeastaan Raision puolelta rajaa, mutta koska samaa kaupunkialuetta niin lähtö Ikealta
  3. Meikällä on samana päivänä maantieajon SM-kisahommia ja seuraavana aamuna herätys klo 06

Ajan, koska tää meidän TQHCFR.

Turku päätti eilisen kaljapalaverin tuloksena ajaa 16.6.

Siis mitvit, tää onki lauantaina! Oon jostain kumman syystä luullu, et tää on maanantaina.
No kyl mää tule!