.

.

Don’t mess with Texas!

Miten siisti? Vitun.

Tuo hieman oudon näön tuohon, kun keula on noi tiukka ja suora, mut takahaarukka onkin sit noin pitkä jonka seurauksena renkaan ja satulaputken väliin jää noin paljon tilaa.

Asialliselta näyttää. Itse tosin nappaisin ketjua sen kaksi linkkiä lyhyemmäksi mut hei, kuka on/oli “K. Bland”?

keulaosasto on liian kiree, seinään ajetun näkönen siis.

^ kuvakulma varmaan valehtelee hiukan ton keulan kanssa.

Ite tiputtaisin tota stemmiä vähän alemmas. Yläotteella on paljon kivempi ajaa, kun tanko on suurin piirtein ohjainlaakerin tasalla.

Pelkistetty eli hieno.

Noi pitkät dropoutit on hauskoja kun voi kikkailla akselivälillä ketjun ja rattaiden antamissa rajoissa. Voi parin sentin siirto muuttaa käyttäytymistä sen verran ettei pitkästy.

.

Hieno laite. Mukavaa, kun voi pidentää akseliväliä radalle… Rauhottuu käytös.

Katselin itse samaa/samanlaista runkoa eBaysta… Hyvältä näyttää.

Hieno! asiallinen ja kikkailematon meininki - toimii.

YEEEEHAAAW !!!

.

No ni, nyt ei näytä enää touring perä ja rata etumus.

Näyttää yhtä aikaa ällistyttävän nopealta ammukselta, hiukkasen nostalgiselta ja on vieläpä yhtä aikaa jotenkin turkasen söpö. Lääh.

oha tuo keula edelleen ihan seinään ajetun näkönen, millanen noin jyrkkä keula on ajaa? alaotteellekin pitää olla aika race.

EIhän tuo ole edes paha. Askopeen Benotto pistää paremmaksi. Kuvittele mielessäsi tämä runko 62-62 senttisenä ja tiputa rakea vielä sentti-kaksi. Takadropit on kyllä todella pitkät ja jotenkin tuntuu että takarengas pitäisi saada vieläkin lähemmäksi pystyputkea. Sitten olisi paketti kasassa.

Nopeen näkönen peli on, kyllä!

Oisko tuossa vaan käytetty järkeä runkoa pähkiessä? Lyhyt akseliväli ja lyhyt chainstay sopii tiettyihin vekottimiin, mutta voi niitä variaatioita olla.

Nätti pyörä.

hieno pyörä. väittäisin itsekin kuumotelleeni hetken tuota Ebayssa, mutta hylkäsin sitten ajatuksen. nyt sitten ehkä taas snadisti harmittaa (kateutta pukkaa):wink: