Kiitos mielenkiinnosta. Heitin tän nyt sekajätteeseen penkkeineen ja koreineen. Koordinaatit

35€ huomenna torstaina aamupäivällä haettuna ennenku heitän mun lempijätteeseen eli sekajätteeseen

Kerro sit huomen sekajätelaarin osote, nii käyn hakemassa ja viemässä kaverille kauppapyöräks :slight_smile:

se oli äsken 30€ mut pomppas 35€ :smiley:

Voisko näihin kauppa-alueen ilmotuksiin saada jotain selkärankaa, eli jos myydään niin se on myydään, jos annetaan niin annetaan mutta ei näitä hae pois: → hinta tuotteelle tyylisiä kiitos.

Tahmatassu - 22:33, 10.4.2019 » se oli äsken 30€ mut pomppas 35€ :D
Lisätty tectyliä tai pyyhitty joku linnunpaska pois.

kiitos pohdinnasta. oon nyt johonkin viiteen asti mestoil

Kuva roskittamisesta or didn’t happen sitte.

Nuunuu saa Jupiterin roskiin heivaamisesta 40e edestä hupia, joten eihän hänen sovi ilmaiseksi tästä ilosta luopua, vaikke itse pyörä hänelle tarpeeton ja ilmeisen arvoton onkin.

Itehä annoin edellisen rupukuntosen mummiksen foorumilla ilmaseksi ja meni käyttöön koti-keravan juna-asema välille työmatkoja varten, että kehtaa jättää paskakuntosen pyörän päiväksi asemalle.

Sain vähintään 40€ edestä hyvää mieltä kun pystyin olemaan avuksi ja tuote meni tarpeeseen.

Hyvät naiset ja herrat: Jos “kuinka ostin sedältä harvinaisehkon pyörän, luukuting hongkong ja sain paljon hyvää mieltä” Bamse

Femkanten - 14:15, 11.4.2019 » Hyvät naiset ja herrat: Jos "kuinka ostin sedältä harvinaisehkon pyörän, luukuting sen hongkong ja sain paljon hyvää mieltä" Bamse
Onko jotain hampaankolossa?

Henk koht ei mitään. En o ollu osallisena sun kaupoissas. Ei edes tunneta.

Tulin vaan laskemaan standardeja. On mullakin useita, mutten kehtaa niistä julkisesti huudella.

Vitsinä aiheena lieni siis että josba sai sen pyörän myytyä

pyrsta - 14:20, 11.4.2019 » [s]Vitsinä[/s] aiheena lieni siis että josba sai sen pyörän myytyä
Tuon pyörän kyllä aidosti lahjotin, käyttäjältä minikmii voi kysellä lisää jos epäilyttää. Taisin saada jonkun viinipullon kyllä vapaaehtoisena vaihtotuotteena ilman ennakkovaroitusta jos muistan oikein.

Onko jo perjantai?

Hyvän mielen topi

viinipullo oli luultavasti joku 50€ porvariviini

ununu - 12:43, 11.4.2019 » kiitos pohdinnasta. oon nyt johonkin viiteen asti mestoil
10 minuuttia rodettamiseen. Odottelen hiessä.

Avainsanoista pisteet. Laittaisin ulos_antohintaan femman lisää ihan vaan noiden takia.

Onko tää jo roskiksessa?