Ostaisin Colnago Master ysärirunko hyvässä kunnossa ja n. 57-58 c-c square koossa.

Teräksinen maantierunko suoralla keulalla haussa, ratarungot ei kiinnosta. Tarjoa mitä vain mallia ja millä vaan orkkismaaleilla. Ruotoo tarttis olla riittävästi C-Recordin laakerille, mut katotaa sitä sitten…

Vaihdossa vois löytyä samankokoinen circa 1987 Master

se mun taitaa olla joku '89 tai entiiä ja isompi, mut ois myynnissä. osta se completena?

basaarimainen manööveri ! luulin, että myit omas jo… ostakaa joku hei tontsan maisteri äkkiä. 80-luvun absoluuttisin statussymboli. ainakin pyörissä. ehkä muutenkin.

itelläni vaikuttimena lähinnä päästä postaamaan vaihdepaskaani saada aikakausikorrektimpi runko '94 gruppolle ja samalla oikea ohjainlaakeri ja ehkä kirkas 120mm stemmi vihdoin käyttöön. art decost en oo kyl varma ja onhan ne muhvitkin rumemmat uudemmis.
mut vahva luotto skenaarion tapahtumiseen 1-2 % todennäköisyydellä ennenku luukutan tänkin ahmapäissäni kesällä.

j-ban, paljon mun colnagost saa ebays hyvänä päivänä? nordean puolesta kyselen

^+1

ununu - 23:13, 4.4.2017 » j-ban, paljon mun colnagost saa ebays hyvänä päivänä? nordean puolesta kyselen
Meinasitsä mua? Kyl mä siitä voin sulle 600€ maksaa, riippuu vähä onx putkissa sisällä ruostetta ja kui paljo satula on levinny sun perseen alla, veikkaan et ei kumpaakaa oo jos se sulla on pitkää ollu ku en oo vieläkää päässy selvyytee et ajaksä pyörillä ollenkaa. Jod et ni maksan pari euroo lisää

apply aloe vera to burnt parts

:------------------------------------------------D lol

kysyin kyl tosissani

Okei, laitan sulle myöhemmi yv:llä näkemystä

:–D

tölössä ilma sakeana

khyl

odottelen viel jossulin pm, mut sovitaa vaikka et 3500 sellane jotai ebay ja foorumihinnan välilt sit vaikka colnago onkin kuulemma parempi merkki ku rossin HEHE

On Colnago ja sitten on muita pyöriä…

Otetaas sellane huomio että rossin oli colnagon huippurakentaja joka aloitti oman merkkinsä riitojen seurauksena tms.

Jos se ei ollukaan tarpeeks huippu?

[i]nyt painu pasi mario vittuun täältä ennen kuin minä vedän sinua kunnolla turpaan

t. ernesto[/i]

http://rouleurclassic.cc/content/images/_thumbnail/ernestowebsite-thumb@2x.jpg

Kyl kolnagol maantiel oli varmaa paremmat vehkeet, mut tais olla neukut radalla etenki takaa-ajolajeissa iha kovia kuskeja, kenen lie rungoilla ajoivat :slight_smile: Rossin on siis luonteva valinta ratapyöräksi. Ei vaiteskaa, arvostan kaikkea italoa ja käytii jo nuunuun kaa keskustelua hintapolitiikasta, ite en möis millää 3500€, mut ununulla onki aina alennusmyynti