$$£€

Eiks tää ny oo jo aika rataisa? Vähän diipimpää kehää ja tempotanko, ni siinähän se on. Toisaalta onhan tää talvi tylsää aikaa, jos ei oo speksattavaa.

Rysty on aivan kelpo ratapyörä en nyt ehkä alkukiimoissa speksaisi muuta. Vaikka toisaalta jos tällä tavalla joku vaihdokki löytyy niin mikäpä siinä.

Mut onhan se alumiini nyt vaan niiin paljon tykimpää kamaa.

iha mutulta sanoisin kyl et teräs ei fleksaa yhtää sen enempää ku alumiinikaan tällästen AMAtööri-yv:läisten jalkojen alla. eritoten ylikoon teräs.

ootsä nähny mun reidet?

Itse olisin kyllä mieltä että ero teräksen ja hyvän alumiinisen ratapyörän välillä on aika havaittavissa. Voin olla toki väärässäkin.


Vika uppaus.
Anteeksi kaikille.

FF - 13:40, 15.10.2014 » ootsä nähny mun reidet?
päättelin lähinnä pohkeista toivottavasti tää ei vaikuta meidän välisiin suhteisiin ┐(‘~`;)┌

Tähän rataspeks ja täts it.

Ei mulla muuta.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/18984293/14510409416_92cf8c30b6_o.jpg

manuelkala - 13:46, 15.10.2014 »
FF - 13:40, 15.10.2014 » ootsä nähny mun reidet?
päättelin lähinnä pohkeista toivottavasti tää ei vaikuta meidän välisiin suhteisiin ┐(‘~`;)┌
ei hätiä, enno herkästi loukkaantuvaa tyyppiä.

Rataspeks tähän tuleeki jossei vaihtoja kuulum, uutta en ala ostamaan koska tää on kyllä ihan hyvä. mut speksataan ny eka…

Ite tein kesän parhaat veloaikani 44/17 välityksellisellä Sebulla, missä oli krossikumit kiinni.

Laji oli tosin 200 m Perse Penkistä ja velolla taisin käydä kolmesti kesällä.

Ymmärrän täysin, miksi joku haluaa Rystyn sijaan radalle enemmän ratapyörämäisen vekottimen.

Mites rahalla? Paljonko tartteis ladata euroi et vaihtuu omistaja?

Hampurilainen munalla ja bareknuckle rahalla, BADUMTSIHH!

Joku myy ihan samanlaista pakettia fillaritorilla.

Tosin kuvat on aika saman oloset, et saattaa olla on vaan internetistä otettuja, ja myyjä vilunkimies, elikkäs petkuhuiputtaja. Internetissä tädeilläkin on usein munat, ja pieni merenneito saattaa paljastua viiksekkääksi kalapuikkomieheksi nimeltä frank.

hiiohoi ja kepillä jäätä

jos vaikutat turkkuses niin eipä hätiä, tuum käymää sunnuntaina

Tä on kyl siisti. Hyvä tsäännsi Tvrkvlaisille. Have a bump.

Mikä on tämä 26.10. Turku-hype?

ei siellä muuta kuin et raidataa mumsan vintti