-

36

29

elbe - 11:49, 13.3.2013 » 5 & 36
5 mennyt jo, mutta 36 on sulla. Teen nyt just listaa numeroista ja ei ole montaa jäljellä.

kaikki numerot varattu.

Laittelen tässä tämän päivän aikana maksutiedot kaikille YV:nä heti kun ehdin sen tehdä.

nmsae nähtävästi perunut kolmannen numeronsa, eli 31 vielä vapaa. Siitä jollekin nopealle ja onnekkaalle yksi numero.
Maksu viestiin unohtui laittaa toki summa, mutta yksi numero oli siis 24€ eli sen mukaan sitten riippuen omien numeroidesi määrästä riippuen.

E: mikäli maksusi ei ehdi tulla Perjantaihin mennessä, niin kuitti maksusta kelpaa vastineeksi myös. Periaatteessa pitäisi ehtiä kaikkien kuitenkin tulla mikäli maksu tapahtuu tänään. Huomenna maksaneiden myös ehkä.

31 !

perun 20, eli vapaa.

jonielmeri - 23:37, 13.3.2013 » perun 20, eli vapaa.
Tämä selvä, eli siis 20 vapaa.

20

Lototaanko huomenna?

elbe - 18:21, 15.3.2013 » Lototaanko huomenna?
Ehkä. Saa nähdä. Tänään olen laittanut muutamalle maksamattomalle henkilölle viestiä asiasta ja vielä kahdelta henkilöltä odotan vastausta niihin. Harmillistahan se tietenkin on jos tämä siirtyy ensiviikonlopulle.

^ Onhan se kun silloin palkinto menee hyvin todennäköisesti eri taholle. Mikäli itse olisin organisoijana niin maksu kyselyviestissä kerrottuun tiukkaan määräaikaan mennessä ja tosite siitä sähköpostissa tai numerot vapautetaan muille halukkaille.

OT: Tuli mieleen että olisi hauska tsekata AMA- ja projektilangoista minkä kokoisilla menopeleillä ainakin itselleni yli 5cm liian pientä Vivalosta lotonneet tällä hetkellä ajavat… :wink:

Tai jos maksamaton numero voittaa, voittajanumero onkin toisiksi viimeinen. Tietty silloin jää myyjältä vähän rahaa saamatta, mut eiköhän se lottohommissa oo ihan oikein.

jukkas - 18:30, 15.3.2013 » ^ Onhan se kun silloin palkinto menee hyvin todennäköisesti eri taholle. Mikäli itse olisin organisoijana niin maksu määräaikaan mennessä (joko raha tilillä tai ellei niin tosite sähköpostissa) tai numerot vapautetaan halukkaille.
Voi olla, että näin myös tapahtuu ellei minkäänlaista vastausta tänään klo. 00.00 mennessä kuulu.

^^ …tai sekä että.

Älkää nyt mesotko siellä. Ei jokainen ihminen ole kahen minuutin välein kattomassa yksityisviestejään tai ole saman pankin asiakas kuin lrm. Ylin päätäntävalta näistä kuitenkin aina järjestäjällä. Mä aion joka tapauksessa voittaa nää molemmat njs lotot ni parempi vaan jos lototaan samalla viikolla; )

Nämä kaikenmaailman sekoilut ovat juuri niitä syitä, miksi nämä lotot eivät ole ihan jeppiskamaa. Mutta se olkoon jokaisen lotontekijän oma riski. Varsinkin sillä oharointi- ja “katsellaan tota jossain vaiheessa jos mä tulisin katsomaan” -taajuudella mitä noissa myyntihommissa on tullut vastaan.

Molemmat ylläolevat kommentit ovat kyllä aivan totta. Kaikkia maksamattomia henkilöitä on infottu tänään päivällä asiasta yksityisviestillä ja mikäli minkäänlaista viestiä ei klo. 00.00 mennessä tule, niin kyseiset numerot tulevat vielä myyntiin halukkaille. Rahojahan en siis vaadi itselleni tänään, vaan mulle riittää kyllä pelkästään vahvistuskin siitä, koska kaikilla ei kuitenkaan ole Nordean pankkia.

Mullehan se on ihan sama, että arvotaanko tämä nyt vai tulevana viikonloppuna, mutta muita maksaneita kohtaanhan se ei ole reilua mikäli muutaman henkilön takia tämä lykkääntyy ja juurikin siitä syytä numerot vapautuvat myyntiin halukkaille mikäli vastausta ei kuulu.

snaamari - 18:37, 15.3.2013 » Älkää nyt mesotko siellä. Ei jokainen ihminen ole kahen minuutin välein kattomassa yksityisviestejään tai ole saman pankin asiakas kuin lrm. Ylin päätäntävalta näistä kuitenkin aina järjestäjällä. Mä aion joka tapauksessa voittaa nää molemmat njs lotot ni parempi vaan jos lototaan samalla viikolla; )
Silloinhan se on oma vika jos järjestäjä päättääkin että " ei vastausta tullut ni toisteks viiminen numero voittaa". Jos on hyvä voitto ni eikö silloin kannatakkin vähän katella sillä silmällä!

Siis eihän tämä nyt liian korkea voinut olla jos pituus on kohillaan, vai?