TKU C R I † E R I U M [25.10.2014]

Kuin paljon numeroita pitää olla?

Mä voisin tulla ajamaan turkuu jos tauti helpottaa. Oliko lenkki nyt toi 1.54km ja 10 kierrosta?

manuelkala - 11:18, 22.10.2014 »
Grobian - 18:30, 20.10.2014 » Päivitin tiedot tuohon aloitusviestiin. Ensi lauantaina saa ajaa! (Muistathan varovaisuuden ja kanssaliikennöijät.) Numerolappuja ei sitten ole. Sori. Oli laitteet töissä vähän down ja kun olen tämän viikon reissulla niin no, nyt kävi näin.
eks voi nakittaa jotakuta vapaaehtoista tulostaa ja laminoimaan numerolaput? niihin plus tietty nipparit, mut ei pitäs olla iso homma.
Esim. nippu A-nelosia, musta tussi ja kirkkaalla teipillä kuskin hihaan tai selkään kiinni.

Mä voin laminoida jos joku kertoo numeroiden määrän ja riittääkö fontti 300?

Nuot laput, joo.

Vähän veikkaisin että joku parikymmentä on aika hyvä, ehkä jopa optimistista.

Saa oikaista jos parempaa tietoa.

Se on sitten eri asia näkeekö niitä pimeässä… Toivottavasti. Tunnelmaahan ne kyllä luo ja muistoesineenä toiminee siinä missä pinnakortitkin.
Tankoon muuten ajattelin kiinnitystä. Ja suurkiitos Tapsa jos vain viittit!

Maaliviiva kannattanee laittaa katulampun alle, niin näkee.
Jos toimitsijoilla on tarkka silmä ja kylmä pää, niin kierroslukuhuutaja maaliviivalla jeesaa aika paljon ajajia, ajoliekin kanssa kun sekoaa kolmannen kiekan jälkeen.

Jos flunssa ei tästä pahene, niin saatan uskaltautua paikalle! Ajattelin tulla ihan ajamaan, mutta jos tarvetta on niin voin ottaa GoPron mukaan?

Go pro ois hyvä kyllä. Joku kamera nyt ainakin.

Siinä semivalaistun maaliviivan kieppeillä koitetaan huudella, lisäksi siinä on numeroina jäljellä olevat kierrokset nähtävillä.

13.30-16.00 tänään saa hakea numerolaput ja nippusiteet.

Skenelaiturin läheltä. O 4 O 844 I4I5

Tattista!

Tietty en päässyt hakemaan kun tulen Turkuun vasta illemmalla tänään. Pitää kattoo.

20.30ish tuun töistä

Place your bets!

Mä sanon, että: Pihvi vie. Henskeli vahva kakkonen. Jooona kolmas.

Also: wat biek, wat välitys & hey man wat bar?

Myös: Katuvälit vs. ratavälit? / riesenit vs. droppitangot?

vastakkainasetelkaa

Voisin betsata Heikkiä, mutta ajakaa please varovasti. Kuvat olis kivoja.

Massakausi menossa ei vanha enää niin täysii jaksa, mutta tullaan ajamaan kyl jos ei hirveetä syysmyrskyä tuu.
Komeita pyöriä oli kyllä tänään liikkeellä vastatuulessa!

Jaaha, tämmönen.
Jos Pete, niin kai määki. Jos ei sada ja jos en päädy kattomaan Muumeja leffateatteriin. Pitänee tulla toteamaan, kuinka nuoriso häviää horisonttiin. Voidaan sitten Peten kanssa vaihtaa kuulumisia ja rullailla jonon jatkona.

Onko riseri ok? Ei mulla mitään quill+dropp -ohjaamoa ole.

Rullailu kuullostaa hyvältä!

Succicsset, uhka vai mahdollisuus?

juuh elikkäs migänägöst ajokalustoo ois saapumassa viivalle huame?

itse en viivalle pääse, olen seminaarirakastajana toisaalla mut jälkipelit kiinnosta

kai ny joku järjestelmällisyyskameraihminen tulee ottamaan katuhaukka/batman begins -henkisiä fiilistelykuvia

Teemu - 20:52, 24.10.2014 » rullailla jonon jatkona.
Pihvi - 22:11, 24.10.2014 » Rullailu kuullostaa hyvältä!
En usko sanaakaan.

Tuun ehkä kannustamaan, tai jos en kerkee niin mahdolliset jälkipelihommelit vois kiinnostaa.

Grobian - 21:30, 22.10.2014 » numeroina jäljellä olevat kierrokset nähtävillä.
Tämä hyvä.

TK2, 49-19, dropilla.