TKU C R I † E R I U M [25.10.2014]

Sellanen tuli mieleen, et satama hiljenee kun iltalaivat lähtee. Se olis aika kompakti ja kurvia täynnä kun polkis sitä ympäri. Onko liian riskialtis paikka? Tota itäharjun aluetta vaivaa vähän se et se on vaan suoraa muushaamista.
Edit: sinne saa näköjään sellasen vajaan kilsan lenkin terminaalien ympäri…

olen kyll kiinnostunut mut mielummin 10 x 1,5km ku 5 x 3km ehkä?

Näihin vois melkeen tulla. Meinaan menen 26.10 pikkujouluristeilylle gracelle. Kysyn nyt hyvissä ajoissa että missä voisi yöpyä ti-ke yön? Jos ei löydy mistään, mikä ymmärrettävää koska keskellä viikkoa onko mahdollista yöpyä esim kerholla?
e: En tie miten nyt mun silmät kieroili/aivot toimi :DD, no se oli siin sit. game over

Jonas, marraskuu on numeroissa 11.

Mä en pääse näihin, tulee oikee kaveri kauempaa kylään.

Ajan en ota.

Eli viisi kierrosta? Käy.

Oli alunperin mielessäkin mutta mietin vähän meneekö siinä laskut jo sekaisin? Pitää tehdä sille asialle jotain. Maalikameraa tuskin saadaan ainakaan mitään kännykkää kummempaa, että ei sitten mitään massamaaliintuloa.

Tuota satamaa tms. alueita tietty voisi harkita, samoin kuin lyhennystä reittiin mutta itse en kokenut tuota kovin pitkäksi, johtuen ehkä tuosta alun vajaasta kilsan suorasta. Muush muush!

Mutkia olisi toki kiva olla, mutta siinä tulee se että pysyykö porukka reitillä… ei ehkä riitä jengiä tuomaroimaan eikä oikein voi sulkea vääriä risteyksiä.

Tuli tymä idea mieleen, että jos ei ole kovin märkää, niin joku räikeä liitu vois kertoa oikean reitin aina risteyksissä. Sillä tavalla kukaan ei joutuis vastuuseen katutaiteen teosta.
Vai onko se homman suola, että osa ajaa harhateille ja tekee sitten näyttäviä nousuja takaisin kisaan?

Näkisinpä niin, että Itäharjulla olisi tunnelmallisempaa ja helpompi järjestää reitti. Mutta, mistäs mä mitään tiedän. Yhtä kaikki, yksi jantteri “maalikameraan”(järkkäri ois ihana, KETÄ TULEE??) ja muutama Grogi-Antin reittisuunnitelman “kriittisiin” kohtiin rastipirkoksi risteyksen suuntasuorittamisohjaushenkilöksi.

Odottelen jo tässä toimistotuolillani levottomasti pyörien GoPro-kuvaa noista ajoista.

Lars Kustaa - 13:03, 7.10.2014 » Vai onko se homman suola, että osa ajaa harhateille ja tekee sitten näyttäviä nousuja takaisin kisaan?
Ehkäpä :-D

kuten viltsu aiemmin sanoi, niin kannattaa maalikameraksi ottaa iphone5s tai muu 120fps videoa kuvaava laite, josta klipin pääsee heti kelailemaan kuva kuvalta läpi. Helposti joku porukka ajaa koko kisan yhdessä nipussa ja loppusuoralla on semmoinen kiritaistelu, että erot voi olla todella pieniä ja vauhdit korkeita. samaa tekniikkaa on hyödynnetty menestyksekkäästi myös velolla.

kyllä jengi reitillä pysyy kun kierrätätte tutustumiskierroksen ennen lähtöä. jos sen jälkeen joku onnistuu eksymään niin en tiedä mitä pitäisi sanoa :wink:

jos minulta kysytään niin mieluummin enemmän kierroksia kuin muutama pidempi kierros. ei laskuissa niin helposti sekoa jos joku vaikka maaliviivalla huutaa kierroksia. helsingissä kaikki osasi laskea kahdeksaan…paitsi Uska mutta se onkin kuningas ja alkujaan oulusta.

Tää onkin Turku.

En nyt tiedä mikä se kaavailtu reitti on, mutta mun ehdotukset on, että ei suoraa ympyrää vaan vaatii s-mutkia, 90-asteen käännöksiä ja sellaisia + yks nousu ainakin olis ok olla kierroksella ja yhteensä n. 20km ajoa.

Juu, mutkat ois metkat ja tää reitti ois kiva ja olisi tuota kaikkea mutta mitä kävin katsomassa niin paitsi että oli pääsy kielletty, niin ei se ihan selkeinkään mahdollinen kiemura ole — kun siinä on periaatteessä vähän poikki jonkun aikaa tuo reitti ja on valaisematon tietysti myös ja hankalaa maastoa joten vähän hasardi ehkä.

Mutta jonkun mutkan voisi lisätä, ehkäpä lyhennän reittiä, Hippoksentieltä voisi jo kääntyä ja lisätään kierrokset kymppiin. Täytyy käydä taas ajamassa, niin tietää sitten. Tuo valinta ei jostain syystä vain sovi Googlelle, eli tarttee toisen karttahärvelin jos haluaa linkata.

En tosiaan suosittelis tota harjun yli kiemurtelevaa sorapolkua, menee aika pahasti tosta criteriumin konseptista ohi.

Kannattaa miettiä muitakin vaihtoehtoja kuin Itäharjua. Noi pitkät suorat tuolla on nimittäin aika tylsiä.

Satama vois olla varmaan ihan ok kuhan ajoaika ei overläppää paattien lähtöaikojen kanssa. Iso-Heikkilää vois funtsia kanssa. Löytyy mm. liikenneympyrää.

Itäharjussa on tunnelmaa. Eli se.

1,54 km x 10

Palkintoja? Todellakin!

No mut tuo uushan näyttää ainaki paperilla iha hyvältä.

Päivitin tiedot tuohon aloitusviestiin. Ensi lauantaina saa ajaa!
(Muistathan varovaisuuden ja kanssaliikennöijät.)

Numerolappuja ei sitten ole. Sori. Oli laitteet töissä vähän down ja kun olen tämän viikon reissulla niin no, nyt kävi näin.

Mulla ei ole jarrutonta ratapyörää :frowning:
Mutta jos ehdin, niin voin tulla hurraamaan reitin varrelle :slight_smile:

Grobian - 18:30, 20.10.2014 » Päivitin tiedot tuohon aloitusviestiin. Ensi lauantaina saa ajaa! (Muistathan varovaisuuden ja kanssaliikennöijät.) Numerolappuja ei sitten ole. Sori. Oli laitteet töissä vähän down ja kun olen tämän viikon reissulla niin no, nyt kävi näin.
eks voi nakittaa jotakuta vapaaehtoista tulostaa ja laminoimaan numerolaput? niihin plus tietty nipparit, mut ei pitäs olla iso homma.