Tilaus Larusta?

Moi - oisko jengi halukkaita tilaamaan CRC/Wiggle yms. kimppatilausta Larusta?

Mä oisin tilaamassa wiggleltä ja käyn larussa töissä. Jos reilun satasen sais lisää tilaukseen niin tulis postikuluitta ja vois kiinnostaa…

Wiggleltä saattaisin lähteä mukaan.

Definitely maybe… Yritan ehtia nyt vklopun aikana tsekkaamaan omat tarpeet. Oisko tilaus siis wigglelta?

Mä oon ainakin joka tapauksessa tilaamassa Wiggleltä, ja saan myös vähintään 12% pois hinnoista :slight_smile:

Jos SaBer tilaa spessu hinnoilla Wiggleltä?

Jos laitatte wishlistiä PM:llä, niin laitan maksutiedot ja lopullisen hinnan takasin. Tapauskohtasesti (hinnasta ja tavarasta riippuen) käteinenkin voi kelvata. Jos tilaus paisuu megalomaanisen isoksi, pidätän oikeuden puhaltaa pelin poikki, loput saavat sitten tehdä uuden tilauksen.

Näillä näkymin maanantai-iltana laitan tilauksen menemään, mutta saattaa viivästyä päivän tai pari…

Oon vähintään pari päivää viikossa duunissa vattuniemenrannassa (valitettavsti tulevina viikkoina hieman epäsäännöllisesti duunia), sieltä voi noutaa, tai voin matkan varrelta toimittaa tavaraa. Ilmottelen tarkemmin sitten kun tavara on tullut.

Tilaus lähti. Mukaan mahtui kaikki muhun yhteydessä olleet, laitan maksutiedot PM:llä ihan kohta…