Tiistaina Kumiluotiin ja Kriittiselle?

Hoi,

tiistaina ois sit ne Kumiluodin avajaiset klo 10 alkaen sekä kriittinen pyöräretki klo 17.

Ite joudun olee about 15 asti yhdessä duunissa ja kello 16 alkaen toisessa, joten enpä pääse ajamaan poliisisaattueessa, mut Kumiluodin aattelin mennä tsekkaamaan klo 15. Muita?

Törmäsinkin tänään siihen Kumiluodin tyyppiin, ei ollut tuttu naama mutta löi flaierin käteen kun ajoin fiksillä ohi.

Menkää sit viideksi siitä Kriittiselle, sinnekin ois kiva tulla rullailemaan mut eipä pääse.

Itse ehtii duunista ehkä hikiseen viideksi kumiluotiin. Kriittinen on kyllä usein rullannut alas flemaria, joten siinä vaiheessa voisi liittyä letkaan ja huutaa iskulauseita. Tunteella.

En ole enää ihan varma uskallanko sittenkääm mennä Kumiluotiin vierailemaan huomenna, :wink:

Sen sijaan menen varmaan suoraan viideksi tonne pyöräkierrokselle messiin chänttäämään aggrosti autoilun vastaisia sloganeita ja pyörittämään jänisräikkää.

Vitjat, mä en pääse huomenna kumpaakaan. Olen hengessä mukana.

Äck, iski flunssa, saikkua. Saas nähä pääseekö tääkään nyt mihinkään.

Tää vaikuttaa seksikkäälle, ajattelin ite ainaki mennä kriittiselle pyöräretkelle messiin, vois käydä ennen sitä tsekkaa ton kaupan.

10.00 kumiluodin edessä kuohuviinimeiningit, mä tarjoon. Jau!

Jaossa ilmaisia njs-leimattuja sadeviittoja? :smiley:

olis ollu äsken käyttöä sille njs-sadeviitalle, p*rkele. ja miksei kuoharillekin.

Lähdin itse kertakäyttöinen sadetakki hulmuten kohti duunia. Lopputuloksena oli läpimärät byksat ja sadetakin helman puhdistama takakiekko.

eiks kukaan oo vielä käyny tuolla kumiluodissa? harkitsen ite tässä lähtöä mutta ei varsinaisesti oo mitään ostettavaa ni en tiiä viittiikö lähtee vaan katteleen

Polte ois jo kova, mutta töitäkin pitää tehä. Ja ikkunasta näkyvä ajokelikin sammuttelee poltetta jo ennakkoon.
Mut raportoikaahan kokemuksia, jos ootte jo käyny!

mä kävin kaffella ja poistinkin jotain pientä. runkoja oli katossa ja valmiita tsygiäkin useampia myynnissä. myös vintage ajovaatteita ja muuta sälää oli tarjolla ja vielä lisäksi kaffee ja keksejä. hyvä. toivotan onnea ja menestystä.

Mä kävin myös tsekkaamassa. Siellä on paljon vanhoja maantierunkoja konversion aihioiksi, laatikoista näytti löytyvän niihin sopivaa osaa, ja räkistä vanhojen runkojen värimaailmaan sopivia ajopaitoja. Salaperäinen Aerokiekkomies istui takahuoneen puolella ja kasaili kiekkoja, aerokiekkopyörä roikkui ikkunassa näytillä.

Pitää varmaan itse käydä kääntymässä, just nyt kuulostaa vähän antikliimaksilta.

Pitääpä yrittää päätyä Hellsinkiin piipahtamaan joku kaunis päivä tässä. Tai siis viikonloppu. Sopivasti just pikkuvelikin muutti takas sinne ja vieläpä parin korttelin päähän kumiluodista.

Eikö siellä ollut mitään yliseksikkäitä teräksisiä ratarunkoja?

Siellä näytti olevan pelkästään maantierunkoja; kysyinkin niiltä että onko iha puhtaita ratarunkoja, joissa track dropoutit sun muut, eikä niillä ollut. Ehkä tilaavat niitä jostain. Mutta aika hienoja runkoja siellä oli, mä ainaki tykkäsin kovasti. Leppoisa fiilis kans.

Joo kivalta näytti, pihassa grillattu makkara oli hyvää ja Tokion kampanjakaljat maistuivat. Big up pojille!

Pitää joskus yrittää löytää jotain ostettavaa vaan!

poikkesin kuuden maissa flemarilla. tuntu hassulta kun jo parin korttelin päässä kohteesta rupes fiksit vilisemään silmissä. ehkä se on kalliossa aina semmosta.

ostin paidan kun oli semmonen fiilis. paljon onnea yritykselle, alku vaikutti hyvältä!