Tietoa lähettihommista kesäksi?

Onko kukaan tehnyt lähetti hommia stadissa kesätyönä ja löytyisikö tietoa, että mistä kannattaisi kysyä sellasta? Kävin perus google haut läpi, mutta se ei ollut kovin tuottoisaa.

Kiitos

Vaikka täälläkin on lähettejä jäseninä niin varmaan kannattaa udella aiheesta myös tuolta toiselta foorumilta: http://helsinkimassive.com/forum/.

jostain muistelen lukeneeni että kesällä lähettihommia on tavallistakin vähemmän koska monet mestat on kiinni… eli uskon mahdollisuuksien päästä duuniin olevan erittäin heikot. (tai sit sut otetaan istumaan varalle johonkin etkä saa mitään keikkoja)

Noh voihan nenä, kiitoksia kuitenkin avusta. Pistin menee sähköpostia jo muutamaan firmaan, pitää kattoa mitä siitä tulee…

Puhelin käteen ja kysyy suoraan haluamastaan firmasta, kysymällä ei paljoa häviä.

…En halua masentaa, mutta kesä on kovin hiljaista aikaa alalla eikä talouden tilanne lupaa liikoja. Kesäduunipaikkoja siis tuskin on tarjolla, kannattanee miettiä muitakin vaihtoehtoja.

Polkupyörä-/skootterilähetti, 3 paikkaa, Vegemesta Oy Helsinki, Helsinki

Vegemesta hakee polkupyörä/skootterilähettiä Kallion/Sörnäisten alueelta. Töitä lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin. Hakijalta edellytetään paikallistuntemusta ja vähintään 15-vuoden ikää.

Yhteystiedot Robert Ramstedt, Puh: 040-5445300
Työpaikan osoite PL 13, 00561 HELSINKI
Palkkaus sopimuksen mukaan
Työ alkaa sioumuksen mukaan
Työaika iltatyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 30.04.2010
Ilmoitus jätetty 01.04.2010
Ilmoitusnumero 7397161

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7397161

oho. oon ollu vegemestassa duunisssa aiemmin, rasvankäryssä kärvisteleminen ei enää niin nappaa mut tollasta ulkoduunia vois ehkä harkitakin.

Off-topicina ajattelin kysyä että kuinka raskasta ja kiireistä mielestänne on toimia lähettinä?

Mun mielestä lähettien työ on aika raskasta jaa kiireistä. Ainakin älläreissä pitää aina polkea täysillä ja kauhealla kiireellä ympäriinsä.

SanttuT - 16:34, 17.4.2010 » Mun mielestä lähettien työ on aika raskasta jaa kiireistä. Ainakin älläreissä pitää aina polkea täysillä ja kauhealla kiireellä ympäriinsä.
en tajuu miten ne jaksaa sitä joka päivä, kun mulla tulee siitä aina pää niin kipeeksi.

Eikös mainostoimistot, viestintätoimistot ja vastaavat perusasiakkaat ole koko heinäkuun kiinni. Vaikuttaa kesätyömahdollisuuksiin olennaisesti. Helsinki Massivesta voi tietty yrittää kaivaa jonkun vakkarin, joka onkin yllättäen pitämässä pidempiä lomia kesällä. Sitten voi yrittää puhua ittensä suoraan kyseisen zenin lomittajaksi. Työnantaja tuskin vastustaa jos luotettava lomittaja on valmiiksi katsottu.