The Ride journal

Onko itse lehti/kirja yhtä kaunista katsottavaa kuin nettisivut? Jos on edes lähelle yhtä hieno niin kannattaa varmaan tilata.

Täytynee tutustua, tilattu on.

The Ride Journal Issue 2!
Tämähän vaikuttaa…HYVÄLTÄ!

Miltä näyttää (Eki) livenä?

Kyllähän tuo ensimmäinen numero oli varsin mainiota iltalukemista. Julkaisun konseptina on siis kertoa tarinoita siitä mitä pyöräily merkitsee artikkelissa esiintyvälle ihmiselle. Jutut ovat 1-2 sivua pitkiä. Osa tyypeistä on pyörämaailman “julkkiksia” ja muuten vaan harrastajia. Välissa hienoja valokuvia ja artsugraffaa.

Voin lainata kopiotani mikäli kiinnostaa.

Tänään tuli kyseinen aviisi postissa. Vaikuttaa lupaavalta.

http://www.theridejournal.com/images/bt_TheRidePDFdownload.jpg

Voisin silti lainata printtiversiota, ehkä jo mañana?

uao - 11:26, 24.5.2009 »

Voisin silti lainata printtiversiota, ehkä jo mañana?

Eki on huomenna vielä lomareissussa, mut tule vaan hakemaan Barabran toimistolta. Sen pitäis olla Ekin pöydällä.

Toimitusaika kohtalaisen nopee 4 päivää ja julkaisu erittäin laadukas. Toisin kun monet muut alan julkasut Ridessa pirusti hyviä juttuja ja verrattaen vähemmän mainosta sun muuta sen merkityksetöntä kuvitusta.

Taisivat toimituksessa tietää että pitäjästä löytyy 2 harrastajaa kun samaan hintaan tuli kolmen päivän välillä 2 täsmälleen samaa journalia…

Uao uhkas että palautaa mun Riden huomenna Fillarikorjaamolle, joten aviisi on siellä jos joku muukin haluaa sitä lainata.

Suosittelen, paperi voittaa pdf:n. Kuka lainais kakkosen?

Voisin suositella myös julkaisua nimeltä Rouleur. Kooltaan, paperiltaan ja taitoltaan aika samanhenkistä kuin Ride Journal, sisällöltään vielä pari pykälää klassisempaa ja kuvamatskultaan kerrassaan ensiluokkaista kamaa.

Hannu - 20:48, 4.6.2009 » Taisivat toimituksessa tietää että pitäjästä löytyy 2 harrastajaa kun samaan hintaan tuli kolmen päivän välillä 2 täsmälleen samaa journalia..
Mulle tuli kanssa 2 samaa journalia sen yhen hinnalla. Toivottavasti ei tule myöhemmin mitään lisäkustannuksia.

http://www.theridejournal.com/images/bt_download_issue2.jpg

  1. numero tullu ladattavaks pdf-muodossa ja nelonen tullu myyntiin