Teurastamon Fillaritori 14.5.2022 klo 11-15

Teurastamolla järjestetään muutaman vuoden tauon jälkeen taas pyöräkirppis/komponenttikirppis!

Sama kuvio kuin ennenkin, eli Teurastamolta voi saada jotain penkkiä tai pöytää, mutta mitään paikkoja ei voi varata ennakkoon. Toivottavasti sää on hyvä ja mahdollisimman moni pääsee shoppailemaan tai hengailemaan.

Pyöräpaja järjestää taas syksyllä yksivaihteen oman komponenttikirppiksen, mutta nyt on hyvä tilaisuus tyhjentää varastoja talven jäljiltä.

Linkki facebook tapahtumaan
edit. ja tässä vielä linkki Teurastamon saitin tapahtumaan heille jotka eivät ole metassa
Tule ostamaan ja myymään polkupyöriä ja polkupyörän osia. Teurastamon pihalle levittäytyvälle polkupyörätorille. Myyntipaikkoja ei tarvitse, eikä voi varata ennakkoon. Joten tule vain paikalle ja pystytä oma myyntipisteesi ja ala tekemään kauppaa.

21 Likes

Mahtavaa! Tätä onkin odotettu.

1 Like

No johan, täähän on täydellinen paikka tuoda miljoonalaatikko kaikkine ylimääräisine sisältöineen kaupattavaksi.

Onko tapahtuman jälkeen jotain kollektiivista Pyöräpajan, tai muun instanssin, keräystä johon voisi lahjoittaa myymättä jääneet käyttökelpoiset jutut?

Up!
Kirppis siis tulevana lauantaina!
Pajalle voi tosiaankin lahjoittaa myymättä jääneet tavarat, joita ei jaksa viedä takasin kotiin. En kyl osaa vielä sanoa että millaisella kuljetuskalustolla paja on tulossa paikalle.

1 Like

Ahh jess. kyllä jonkinlainen läjä tulee taas myyntiin. erikoisuutena lähes ilmaisia ajopaitoja!

3 Likes

Myös rahapulasta kärsivä Helsingin Pyöräpaja osallistuu komponenttikirppikselle. Jos sinulla on ylimääräisiä osia tai varusteita joita paja voisi myydä voit tuoda ne Pajalle tällä viikolla tai suoraan Teurastamolle lauantaina. Osien lisäksi paja myy myös t-paitoja ja patchejä! Tapahtuman lopuksi otetaan vielä vastaan myymättä jääneitä lahjoituksia sen verran mitä yhteen tai kahteen tynskään mahtuu.

13 Likes

jos jollakulla on sramin etuvaihtaja rival force tai rediä nii haluaisin shoppailla sellasen 2x10

Tää saattaa olla siun onnenpäivä.

1 Like

Oma kasa:


Huomenna kukkaron nyörit kannattaa jättää himaan ja ladata mobilepay täyteen.

1 Like

Ömmm höntti kysymys ehkä mut en oo ikinä ollut Teurastamolla niin onko se niinkun rakennus vai kaupunginosa vai joku pihapiiri? Also known as, kuinka helposti tämmönen vantaalainen löytää perille?

Se on semmonen sisäpiha hyvin lähellä Kalasataman metroasemaa.

1 Like

2022_05_13_20_51_24_Teurastamon_Portti_Roslund_Google_Maps

työpajankatu 2

about tossa punasella merkityllä alueella yleensä ollut myyjät ja hengailijat

3 Likes

sain juuri korvanappiini tiedon että olen tulossa tänne tänään, salee ennen puoltapäivää.

Onko jo tiedossa tuleeko tää tälle keväälle? Joko voi laittaa päivämäärän kalenteriin?

Komponenttikirppis tulee. Päivämäärä tba.

8 Likes

Hel-Por-Hel su ja kirppis la niin ei voi muutaku Käpylän myyrähotellista huonetta varata.

3 Likes

Vieläköhän porukka ajaa fikseillä, vai pitääkö järjestää kirppiksen yhteyteen joku Randoralli

oon just rakentamassa itelleni ekaa fiksiä sitten vuoden -17. Ihan siitä syystä, että kun aikaisempi fiksipyöräily paransi polvivammani, olen varma että fixy-23 auttaa mua toipumaan patellajänteen katkipoikkeamisesta. #käypähoito

17 Likes

Tämä olisi tarpeen, varastot pursuavat kaikenlaista osaa käpästä hipoon, olisi mahtavaa päästä myymään ne edullisesti käyttöön pois laatikon pohjalta. Olen missannut varmaan kolmet viimeiset fillaritorit, aina ollut jossain muualla. Nöyrä toive, että tämä ei olisi viikoilla 18 tai 19.

Alustavasti keskusteltu huhtikuusta, katotaan miten saadaan järkkääntymään. Optimi olisi tosiaan hel-por-hel yhteydessä esim. just edeltävänä lauantaina. Mut katotaan! Tba!

10 Likes