Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Oot varmaan jo tsekannu mut saapuneista viesteistähän saattaa olla kopiot sun sähköpostissa. Paitsi jos oot aikoinaan tikannu jotain boksia.

1 Like

tätä mietin ite mut ei kaikki jaksa mitään vitun sähköpostinotkuloita niin osanottoni menetetylle tiedolle

Noni, nyt on kaikki synnit annettu anteeksi niinku rauhanyhistyksellä

1 Like

kaikkia syntejä ei anneta anteeksi senkään jälkeen kun ne on annettu anteeksi.

Vanha foorumi yksityisviesteineen on nyt väliaikaisesti saatavilla osoitteessa http://yv.egarden.fi/site/foorumi. Jos jäi esim. kaupanteko kesken siellä yksityisviesteissä, niin nyt on mahdollisuus käydä nappaamassa tuolta nuo viestit talteen!

5 Likes

Panin ton edellisen Yksivaihde 2.0 --> Sivusto päivittyy 27.12.2020 - #63 langan säppiin ja siirsin postaukset tähän :cowboy_hat_face:

Luetaan niitä viestejä:

Itse kaipaisin jotain erotinta viestien väliin. Vaikka viivaa väliin tms.

Selain varoittaa, joka sivulla, että se blockaa facebook buttoneita ja trackereitä. Onkohan noi tarkoituksella päällä?

Saisko tän vaikka tohon disclaimeriin tai pinnattua jonnekkin jokskin aikaa?

Kiitti kun huomasit. Defaulttina päällä olleet somenapit on nyt disabloitu

1 Like

Hämärämodokin riittää hyvin! En varsinaisesti leiskoja kaipaa, vähän lumisokeutta vain alkuunsa ennenkun tottuu.

1 Like

se hämärämode on ihan ok ja nykyaikaa, mutta tosiaan tässä leiskassa on meidän mielestä myös asioita jotka pitää korjata, kuten turhaa informaatiota ja todella paljon ilmaa elementtien ympärillä, ja sitten kun löydetään nää kaikki niin fiksataan ne kerralla.

mitä olen alalla ollut niin modifikaatioita oletusarvoihin tehdään tarvittaessa muttei huvikseen. on meinaan ihan perkeleesti kaikkea tyhmää paskaa mutta myös järkevää tuolla asetusten ja css:n uumenisa.

defaulttinäkymässä oli viiva ennen mutta piilotin sen koska se taisteli vähäsen tuon “joka toinen eri värillä” -asetuksen kanssa.

itse en meinaa noita nykysävyjä erottaa toisistaan, ja muutenkin tää oli mun mielestä aiheellinen ehdotus, että katotaan mitä kaikkea voidaan fiksata.

Ihanaa, kiitos.

Vielä ihanampaa ois kyllä ollu saada semmonen massiivinen .txt tiedosto, jossa olis ollu koko viestihistoria yhtenä pötkönä, mut mitäs sitä muuta huomenna töissä tekiskään kuin copypasteais ihan huhtasaarena koko päivän.

2 Likes

Operan night mode toimii mukavasti varsinkin mobiililla. Toimi toki ennen vanhaankin.

1 Like

Nii semmonen muuten että jos jollain oli avatari ei-suorakaide alun perin niin se on voinut vähän cropata. Sori siitä mm. päättömäksi jäänyt @SuicideHub :man_shrugging:

2 Likes

Siis suorakaiteet leikkautuu neliöksi.

2 Likes

Tää joka toinen vähä tummemmalla o just hyvä.

1 Like

Pakko postata ja koittaa miten tää toimii. Aikamoista touhua! Hienoo, että edelleen etusivulla Latest. Tietää mistä web puhuu.

1 Like

ipadilla hyvä ja selkeä (avatarit ei näy etusivulla), iphonella sekavan näköinen (avatarit näkyy etusivulla)

1 Like