Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Kuvien ei näemmä tarvii olla enää ulkosella palvelimella :thinking:

2 Likes

Kuvalinkit rikki, mitenkähän noita vanhoja postauksia editoidaan?

1 Like

Kuvat on harmillisesti nyt pelkkiä linkkejä vielä toistaiseksi, vaikka linkin osoittama kuvatiedosto olisikin olemassa. Käytin viikkokaupalla aikaa selvitellessä miten perkeleessä ne kuva-embeddaukset pannaan takaisin näkösälle, eikä ratkaisua vielä löytynyt, mut ihmettelyä jatketaan

1 Like

onks väliä onko kuvat http vai https -linkin takana, nyt kun tää sivusto on ssl-suojatulla palvelimella?

Ok mut mites noi wanhojen viestien editoinnit kun en pysty editoimaan muuta kuin tota viimeisintä V2.0 ajan viestiä?

Kolkan Mikko jälleen alustavasti käytettävissänne.

1 Like

Editointiin oli säädetty oletuksena jokin max aikaraja, jonka otin nyt pois käytöstä, joten kokeilepa vielä kertaalleen

4 Likes

noniin pähkäilin miten tän pitäis toimia ja se on nyt korjattu <3

4 Likes

Voiko tehdä tilauksia velobiaan täältä?

2 Likes

Ei, vieläki pitää soittaa

2 Likes

Onneksi emppu ehti jo korjata toisaalta, mutta akkolan kanssa voidaan hoitaa tilaukset ristiin vaikka whatsapissa <3

1 Like

näköjään oli myös joku sitewide parametri joka esti postailemasta yli kymmentä kertaa “ensimmäisenä päivänä” ja sitä on nyt sitten säädetty sen verran että kaikki voi myllyttää rauhassa tän päivän ja huomenna pistetään taas sitten tiukemmat rajat.

Mulla näkyi testing… threadin uudessa postauksessa hetken aikaa edit-ikoni, mutta missään vanhassa threadissa ei näy. Eikä siellä testingissäkään enää.

Onko vanhojen editoinnille joku muu tekniikka jota en ole tajunnut, vai voisiko olla joku trust level homma kun mulla nyt ei ole pitkää foorumihistoriaa?

Juuh, tota. Mistäköhän löydän noi mun yksityisviestit nyt sitten?

Sieltä sun mailista

No topics found.

Tätähän rummutettiin ennakolta että yksärit katoo.

Tästä tosiaan ilmoitettiin jo ennen migraatiota että yksäreitä ei tuoda importissa mutta en ihmettele jos meni ohi kun mitään banneria tmv. ei aiheesta ollut. Jos sulla on tuolla jotain tässä välissä mitä missasit niin eiköhän me voida tapauskohtaisesti kaivella dumpista? Tuskin on iso vaiva vai mitä luulet @happo-orgiat?

me ollaan nyt törmätty jo kahteen ongelmaan jotka johtuu data importista, eli siitä että käytännössä vanhat käyttäjät on forumisoftan näkökulmasta ylätasolla “uusia” ja esim. uusia käyttäjiä koskevat tietyt rajoitukset ajaa “trust level” ym. rajoitusten yli.

mun mielestä just @happo-orgiat disabloi tohon editointiin liittyviä rajoituksia, mutta siellä varmaan joku hölmö ylemmän tason vipstaaki ajaa sen yli.

Joo, oli kyllä menny ohi, mutta ei kait siellä mitään akuuttia nyt ollut.