Tankojen tanko?

Joo. Mulla on “ykköstankona” Nitto 44 cm Noodle bar, mut jos hankin Cinelli Vigorellin, niin tekis ehken mieli hankkia joku musta OS tanko jossa olis suunnilleen samanlainen geometria* (ratadropeissa saattaa olla turhan paljon pudotusta pyörittelyajoon, vaikka tietty tuo Cinellin oma Pista tanko vois olla aika pop…mut tyyli ei sais ihan ajaa tarkoituksen yli. Ja tietenkään en oo valmis pitään viidesosaa pyörän hinnasta tankoon, vaan tollanen sata eskobaaria on kipuraja.

*Niin, ne taivutukset tangon yläosalla ei oo se ratkaiseva juttu, mutta koskapa nuudelssonin droppien muoto on hyvinkin pyöreä, niin käsiä voi pitää mukavasti droppien yläosalla ilman jarrukahvoja (ja tietysti alaotteeltakin on kiva ajella jos pitää saada munat soseeks :wink: Joo. ja nuudlin muut strategistet mitathan on 95 ja 140.

Mulla on yks ylimääräinen 44cm musta PRO:n OS alumiinidroppi. On jarruvaijerikourut.

Näkyy tässä: On-One Track | Flickr

Kybä?

Eiku se onki 42cm C-C (eli 44cm laidasta laitaan). Riittääkö?

Ai nii, jarruvaijerikouruilla ei oo älyttömästi välii, mut sen verran pitäis olla tilaa tangossa että saa crosstop leverin kiinni.

EDIT …ja sittenhän on sellainenkin vaihtoehto että laitan kylmästi sen nuudelitangon kiinni kun siinä on todnäk sopivan mittainen (kirkas) stemmikin ja unohdan kaiken maailman värispeksaukset ja vaan ajan…ja eihän mulla oo ees runkoo vielä tilauksessa…

PRO PLT-ergodroppitanko on ajopyörään erittäin toimiva. Ostin omani Ajomieheltä.

Yläosan eteenpäin menevä osa tulee vaakasuoraan kuten Nuudelissa, ja droppi on matala, luokkaa 9 cm. Ainakin 40 cm leveydessä “riittävän” jäykkä.

Kappas, kipinä on siis sytytetty!

Älä ainakaan OS-ratadroppia laita, voi olla jarrukahvan kanssa ihmettelemistä.

Nii-in…mä oon päätelly, että amuliinikuskin kirous ei kohtais Cinellin omistajaa…

asb - 9:23, 16.8.2009 » Mulla on yks ylimääräinen 44cm musta PRO:n OS alumiinidroppi.
Mulle! PM