Tamperelaisten luukutus tobsundeeros (O/M/V)

o: speduklossit plz

[s]O: Iso eturatsi, Suora OS tanko ja jarrusetti. Cantilever tai mini v.

Kiitos, anasdasistdasnas^[/s]

Olen tyydytetty

M: Stronglight rata2000-mallin kammet 48-hampaisella rattaalla. toisenpuolen ulosvetokierteet mäsänä (kiitos biltemaulosvetäjän). 50e
M: Nitto B123 40cm n. 1cm pätkityt dropit. 30e
M: MKS GR-9 mustat, kiinni mustat l-koon häkit yksöisnarulla. 18emyyty
M: Nitto häkit. 10e
M: Velosolo 15t ratas, gold, uusi (löyty da:n vastaava, ni tämä jouten). 10e

O/V: Olisiko kellään jäänyt sinkuloidessa yhtä tai kahta vaihtajankorvaketta vaaka dropoutille?

https://farm6.staticflickr.com/5832/20679916543_ff234d1f8e_b.jpg

Tollanen lojuu kellarissa viemässä tilaa. Piti tehdä siitä puolisolle ajokki mutta sille tulikin sitten jotain ihan muuta. Tekis mieli kiillotella itse paremmaksi mutta ei vapaa-aika riitä ja pyöriä on liikaa. Mitat pystyyn keskeltä keskelle 54 cm ja effektiivinen vaaka about samat 54 cm. Keskiö ymmärtääkseni britti.

Lisää kuvia tuolla Flickrissä, hintaa vaikka 30e ja halutessaan saa kaupanpäälle toisen tuollaisen Spectran renkaan. PM tavoittaa. MYYTY

MYYTY

O: 700C etukiekko jarrupinnalla, kovaan ajoon. Hinta mieluiten jossain 50e tuntumassa.

Olisiko kenelläkään joutilaita ajokuntoisia tai uusia Continetal GP 4Seasoneita. Mieluiten 25mm, mutta 23 käy myös. Löytyikin jo

pm - 13:04, 25.8.2015 » M: [crank brothers riseri](http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/crank-brothers-cobalt-2-xc-riser-handlebar/rp-prod53289). Tommonen käyttämätön jääny nurkkiin pyöriin. 20e.
Privaattia päräytetty ;) ..

^tuo on jo mulla.

ziGo - 10:42, 11.10.2015 » ^tuo on jo mulla.
Okraidimuz.

Tarpeet hoidettu.

M: 110mm steel jaguar + järkevän levyinen biltsuriser tec gripeillä, myydään vaan kombona
M: 2 x cx pro 30c yks talvi ajettu

Done’d

O: Leveet nappulat, joku yli 37mm leveys ois kova. Alle 50mm kuitenki. Tarjoo paria tai yksittäin.

Kiitos interwebs

D O N E

O: tuumainen quilli-stemmi, pitkä 120-140mm, mielellään kirkkaan värinen.

O: Keskiö BSA 107mm JIS. Voin antaa vaihdossa vastaavan ITA.

o: 27.2 ritchey classic/thomson laybach tolppa
os ritchey classic raiserikeppi / joku muu kirkas raiseri

laita viestii

O:stetaan sellaiset lasit, joilla tiettyjen YV_postaajien postit jää näkymättömiin.