Tamperelaisten luukutus tobsundeeros (O/M/V)

TAMPERE OSTAA / MYY / VAIHTAA / ANTAA / WHATEVER THE FUCK

elickäs kaupoista vois sopia yksityisviestein ja koittaa jättää tän langan tarpeita tahi ilmotuksia yms varten esim??? en tiiä onks oikee section mutta siirtäjät siirtää

mulla ois tarve +550mm leveelle OS tangolle, jonkinnäkönen riser ois a-z-i-a-a

Hyvä Petteri! Mä tarvin max 33-milliset renkaat talvipyörään, 28".

^Saat multa Conti Twisterit juurikin 33mm, 3kpl. Käytetyt ja on muutama sepelin reikä, mut kyllä niissä on vielä kuviota jäljellä ja ajaa niillä vielä tän talven, jos laittaa pistosuojanauhat. Oon tässä joulupyhien tienoilla Tampereella.

19t fiksirattaan tarvisin.

Mä tarvisin itse asiassa kans. Sit tarvisin 80mm quillin 26.0 tai 26.4 mm clampilla ja 100 millisen 25.4 clampilla.

Tarttisin ylituumaisen keulan cantitapeilla tai levarilla. Mielellään 26".

Ja ne Contin kumit löytyy nyt Sohon pyörätelineestä:)

Onko jollain etujarrua jouten? Kahva-vaijeri-jarruyhdistelmä käy kans. Saa olla käppä. Niin ja normi maantiejarru toki.

Vaihdossa löytyy jotain sekalaista pientä: penkkiä, 26.8 tolppaa, grippiä, todella ajetut navat… Täytyy inventoida pian.

Olisi ylimääräisenä 57-559 ulkorengas: heijastinnauhat kyljissä, pintaa pari milliä, kuvio cityajoon sopiva (cruiserin ensiasennusrengas), 1 kpl.

Ei tarvii mitään vaihdossa.

Olis hakusessa vasen jarrukahva v-jarrulle.

OSTETAAN

  1. BMX Vapaaratas 17t/18t/19t

  2. Keskiö 102-103, JIS, Brittikierteillä

Tarvisin kiireesti pultteja, joilla sais ton pulttirattaan kiinni. Pist PM!

Ystävämme Eme hoiti tämänkin probleeman ja hieman ekstraa. Kiitos!

Vaihdetaan sugino messenger rd2 mustat 165mm johonkin 170-172.5mm pitkiin mustiin kampiin.
lisäksi tarttis vieläkin 19t fiksirataan. Myös inline tolppaa 27.2mm ja 110mm semmiä os-tangolle voi ehdottaa. Mustia tietysti ja stemmin kulma 0-6 astetta. Thomson tms.

Hakusessa os tankoon jarru ja u-lukko. Pegee kaivelen varastoja, mulla voi olla osa noista artikkeleista.

Tarvisin mustan 70mm os- stemmin maasturiin.

O: 27.2 setback tolppa asappina

O: Tarakka. Taakse.

Olis myytävänä 2kpl Contin Super Sport Plus gummeja. 23mm, ei-taittuvia. B-C:ltä ostettu ja siellä hinta näille 18,95€/kpl. Myydään pois hintaan 18€/kpl.

onko liirailukesä 2015 peruttu

Liiraan hitaampaa 2015 eli leveempää alle.