Tamperelaisten luukutus tobsundeeros (O/M/V)

hmu fam no cap

pitääkö soittaa ambulanssi

1 Like

Ostan:

Ritchey VentureMax, noin 46 cm (muutakin vastaavaa stongaa voi tarjota), musta
Satulatolppa, 27.2 mm, noin 350 mm, musta
Stemmi, 100 mm, 1.1/8", musta
Drybageja
Kaikkea GRX -komponenttia

Vaihdetaan:
Restrap M -koon runkolaukku isompaan

1 Like

Ei kukaan sattuis Tampereella päin omistamaan Kona Dewiä (tai dew plussaa) M- tai L-koossa? Pitäis päästä kokeilemaan miltä tuntuu ajoasento ja kumpi koko parempi, ennen kuin tilaa liikkeestä.

Löytyisköhän Treelta tällasia pienehköjä rosterikulmarautoja? Lokarikiinnitysvirityksiin

RST ulkonäkösyistä vai miten? Ei oo itellä ainakaan ollu sinkityissä mitään vikaa, ja niitähän saa jokaisesta rautakaupasta. Jos rosteri on must, niin Bauhausista lähtisin kyseleen erikoisempia näin viikonloppuna.

Kävelin juuri tuolla räntäsateessa ja pisti sen verran vihaksi, että kotio pitää saada tekemistä. Mulla on täältä ostettu Vitus Vee 19" runko, jotain palikoita kiinnikin vielä. Haluisin vaihtaa sen johki sinkula runkoon, kooltaan 60-62. Rahaa ei sotketa tähän sit millään tavalla ja kyydin saaminen on minun puoleltani ongelma. Auttakaa pliis mua viihtyyn kotona tää rospuutto aika.

Nii ja siis keulan tarvii kans siihe runkoon :smiley:

Löytyiskö kruunuun kiinnitettävää cantijarrukaapeliohjuria?

Kuppaisin käppäkin kelpaa

Yv

Tarve olisi löytää 28-622 rengas sovitukseen…

Yv

Edit: homma hoidettu, kiitos kaikille

Hakusessa levee 17t takaratas, mieluusti musta mutta en oo ronkeli. Yv tavoittaa

Tarvisin L-koon poljinhäkit. Siis pelkät häkit. Kiinnostaa myös ilmianto jos jostain paikallisesta löytyy.

Minne Treella kiikutetaan (cromo)teräshitsaushommat?

Edit. Prätkäpajoihin voi Vaasan tapaan Tampereellakin luottaa eli Tampereen moottoripyörä Oy hoiti homman