Tampere

Toistuuko muoti-ilmiö vielä uudestaan tällä viikolla. Ke ilta vois taas olla kova 17 tai 18?

Sopis mulle. Mielellään 18 ni ei ihan tukka putkella tarvii sit ampua sinne kentälle.

Pistän tilaukseen Bulldogin Onguardeja (mini) lähipäivinä jostain. Etsikää vaan halpa nettikauppa. Otan ite 2 kpl. Samalla kai riseri ja gripit itelle. Jos kimppa kiinnostaa ni postatkaa tähän ketjuun mitä haluattte. Kauppa on vielä hakusessa mistä saa “halvalla” ja mieluiten vähin postikuluin.

Amazonilta ei ainakaan kallis ole http://www.amazon.com/OnGuard-Bulldog-5015TC-Bicycle-Security/dp/B000FL3E9I

Voin jättää noi riserit pois tilauksesta.

Jos halvasta kaupasta löytyy, tekisi mieleni viiksitankoa.

Melkein voisin ottaa tuommosen samanmoisen Onguard Bulldog minin… Tarkempia inffoja varmaan myöhemmin?

ei oo mikään pahan hintanen toi hinta, käy mulle. 1 bulldog yeh

Mulle kans Bulldoggi! Ja keskiviikkopoolot eijj käy, lenkki-ilta biittiholistin kanssa =)

Teidän pitää oikeasti miettiä tuota lenkki-illan ajankohtaa…

Jos nuo ebayn bulldogit osoittautuu halvimmiksi, otetaan Juho tankokimppa jostain muusta puljusta.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B001XURAGI/ref=ord_cart_shr?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE

Briteistä noita sais Onguard Bulldog Mini D-Lock 90 x 140 x 13 mm £17.59 kpl + postikulut (5kpl)

=== Items: GBP 74.85
Postage & Packing: GBP 6.89

Total before VAT: GBP 81.74
VAT: GBP 18.78

Order Total: GBP 100.52
Payment Total: EUR 124,91 (5kpl erä)

Saa toki etsiä halvemman mestan.

http://www.bike-components.de/ saattaa tulla halvemmaks.

Onks noi minejä. Tosin vähän kyl Amazonin toimitusajatki epäilyttää. Ei täs kauhee kiire, mutta viikon sisään vois pistää muutaman kpl tilauksen sisään bulldog mineistä. Etsikää etsikää.

tästä linkistä ja “typ 5” on mini.

Komeesti salamoi tässä jossain kalevan yllä, ihan vielä ei ole päällä tosin.

Joo, äsken kävin paikallisessa juomassa parit jäävedet kavereiden seurana ni viereisellä terassilla oli melkonen ihmettely kun niin salamoi… duh

askopee: Tuleeko tuohon sitä vaijeria mukana(ei?)? se vois olla kätevä jos joutuu johonkin jättämään vähänkään pidemmäksi aikaa… Tietty jos ei tule ni voihan tuon Typ 6:senkin ottaa, siinähän taitaa olla pidempi tuo kaari…

Ei tullu vaijeria lukon mukana, mulle ainakaan.

Pistetääm tilaus tällä viikolla meneen, otan 2x Typ 5 = Mini TC 90x140 mm; mit Halter

Ilmotelkaa viikonloppuun mennessä ketä haluaa lukkkoo.

Google translate antoi hehkeän käännöksen lukkojen tekstistä:

  • Type 1 = LS, 115x292 mm, haltijan

  • Tyypin 2 = LM, 115x292 mm, haltijan

  • Type 3 = LM, 115x230 mm, haltijan

  • Type 4 = Mini, 90x140 mm, haltijan

  • Tyyppi 5 = Mini TC 90x140 mm, haltijan

  • Tyyppi 6 = Mini LS, 90x240 mm, haltijan

  • Kaikki mallit 13mm silitys tärkkelystä

Toimitus: 1xSchloss, 5 tarkkuus avaimet, 1 LED-näppäintä, Universal usean aseman haltija AVANT-toiminto.

Ja sanon vielä uudestaan että mulle siis lukko myös.
E: Mulle siis myös Tyyppi 5, haltijan mini TC

Laitoin tuossa sunnuntaina bike-components.de:stä tilaukseen neljä kappaletta. Muuten ihan jees, paitsi eilen tuli meiliä, että on saatavilla vasta 3.9. (Type 5, ainakin). Amazonissa näytti toimitusajat olevan kanssa 3-5 viikkoa, että samoihin menee (kalliimmalla). Voisinpa melkein jättää noi bulldogit omasta tilauksesta ja tulla kimppaan mukaan neljällä kappaleella.

Mites muuten, itselläni on fiksi vasta suunnitteluasteella, mutta kai noihin pooloihin voi ilmankin tulla, mutta täytyykös olla jo alkuun oma maila vai onko noita jollain lainaksi asti?

Juholle 5 kpl omia lukkoja sitten=)

Yksivaihde Oy Ab sponssaa meiän matkaa KoFfiin! Jos muutamalla autolla mennään niin bensat saadaan katettua ainakin.

Ohhoh!