Tampere - pe 30.7

Jos nää kerta on lällärit, missä pistetään porukka paremmuusjärjestykseen nii kyllähän sellasessa listassa aina se DFL on. Lätsä jakoon!

Seuraava onnellinen omistaja vois jopa vähän korjailla sitä, Juho tuskis saa aikaseks. Eh eh.

E: Palkkapäivä mainittu alemmassa viestissä!

Festaritunnelma nousi just kybään ja lätsä jaetaan ja se kulkeutuu järjestävälle taholle.

festaritunnelma mainittu! palkkapäivä, kuukauden loma alkaa ja illalla ajetaan.kovaa

Missäs Tampereen skene bailaa loppuyöstä?

Mä yritän vetää letkan sinne asemalle ni katotaan sit tarkemmin.

Jaa-a, gastropubien soho ja tuulensuu edustat saattaa jossain vaiheessa iltaa/yötä olla kansoitettu pyörillä. Laitan yksärillä sulle numeron josta voi tiedustella sijaintia.

edit: vai onko joku jo sopinu jotain jonkun kaa?

No mä toimitan tavaraa rautatieasemalla 21.47, siitä sitten Cumulukseen ottamaan 8 huonetta+sviitti vastaan jne. jne.

Häh? Joku PIMP vai?

häh? ihan shakinpelaajia me ollaan :wink:

MikeNAS - 12:53, 30.7.2010 » Missäs Tampereen skene bailaa loppuyöstä?
Mies kysyy ja antaa samantien vastauksen:
MikeNAS - 12:53, 30.7.2010 » siitä sitten Cumulukseen ottamaan 8 huonetta+sviitti vastaan jne. jne.
markymarkus - 12:58, 30.7.2010 »
MikeNAS - 12:53, 30.7.2010 » Missäs Tampereen skene bailaa loppuyöstä?
Mies kysyy ja antaa samantien vastauksen:
MikeNAS - 12:53, 30.7.2010 » siitä sitten Cumulukseen ottamaan 8 huonetta+sviitti vastaan jne. jne.
Ei se ihan niin taida mennä :)
MikeNAS - 13:05, 30.7.2010 »
markymarkus - 12:58, 30.7.2010 »
MikeNAS - 12:53, 30.7.2010 » Missäs Tampereen skene bailaa loppuyöstä?
Mies kysyy ja antaa samantien vastauksen:
MikeNAS - 12:53, 30.7.2010 » siitä sitten Cumulukseen ottamaan 8 huonetta+sviitti vastaan jne. jne.
Ei se ihan niin taida mennä :)
Totta, koska skene bailaa Klubilla Voltti Reggae Nightissä, eikös niin? Ja vasta jatkot on:
MikeNAS - 12:53, 30.7.2010 » siitä sitten Cumulukseen ottamaan 8 huonetta+sviitti vastaan jne. jne.

Carbon busted. Alpinan haarukka poikki ja Rev-X yks kohta irti. Älä kanna viinapulloa muovipussissa ja aja hullun lailla. Fiksit on nyt fiksailtu hetkeksi.

Nyt festareille → meni vielä viinapullo rikki saatana.

LE FUUUUUUUU DFL ennen kisaa. Ekan renkaan paikkaus petti ja vararenkaasta laukes venttiili. Saatana!

Tietääkseni vähän voi myöhästyä seiskasta, sm0gun töistä pääsemistä taidetaan odotella oluet kädessä.

No bonus ei yhtään soivaa rengasta + matka hervannasta.

Kokeillaan oon 10-15 yli paikalla jos olen.

no nyt täältä chättäilemästä kiireellä paikkaamaan, tai kauppaan :slight_smile:

valvoja,paljonks viive?

Tapahtumarikkaat lällärit;) Päästinkö ajamaanki?

Tulospalvelusta päivää!
Reitti oli tällä kertaa mallia pitkä ja Pave korjasi jättimäisen lomaolutpotin ajalla 1h15min.

1.Pave
2.Markus
3.Jenssi
4.JeeJee Janne
5.Jussi
6.Toni
7.Marius ja Sami
8.Varolevy Janne

Mökkitikka tehtävärastin TOP3:

  1. Sami 9
    2-3. Toni 7
    2-3. Jenssi 7