Tämä on nyt virallisesti foorumin paskin lanka. Älkää kirjoittako tänne mitään.

Totuushan on se, että langat ovat ihan tasan niin paskoja kuin mitä niihin osallistuvat nimimerkit kirjoittavat.

Koska Mieskaljuylpeys on itsealoittamani, puolustan sitä kuin naarastiikeri… eli hyvä idea, mutta jätkät pilasi. Sehän tietty oli odotettavissa.

Muistakaa tytöt ja pojat, että kun sisällöllinen modeeraus on vähentynyt ja sheriffit keskittyvät vain korjaamaan kuvia ja linkkejä, niin tämä palsta on tasan NIIN paska kuin sinne kirjoitettavat asiat ovat.

Eli nyt olisi aika miettiä mitä näppikseltä suoltaa, ettei tätä foorumia tarvitse sulauttaa Kotimaa24:een ja perustaa uutta palstaa.

…ja ironia ei sitten toimi samalla tapaa tekstiversiona kuin puhuttuna kielenä.

Minäkin pidin tosikkojen välisestä kinaamisesta enemmän kuin kaljutopsun kaltaisesta irrottelusta.

Alamäki alkoi, kun tle88 jätti foorumin. Jäi tosikkojen keskinäinen kinaaminen paljon vähemmälle. Ainakin merkkimääräisesti.

^^ true. Täällä kaivataan oikeasti Tuuren turinat.

dras - 10:23, 17.11.2011 » [Minne U-lukko ajon ajaksi?](https://www.yksivaihde.net/old/3981)
Niin, siihen lankaan ei oo tainnu tulla mitään merkittävää sen "Vihollisen kasvoihin" -kommentin jälkeen :)

Kikattelen tuolle yhä itsekin. Mun mielestä kasvot on tolkuttoman hauska sana.

Tuosta tuli muuten mieleen se, kun siskoni vanhin tytär sai vaippaikäisenä lahjaksi vauvanuken. Kun äiti kysyi, että mikäs vauvalle annetaan nimeksi, niin mimmi totesi tomerasti: “Naama.”

“Minne U-lukko ajon ajaksi?” on PARAS, ei suinkaan paskin threadi.

Vituttaako teitä muuten meikän jutut?

Jatkuvasti.

TimoL - 8:34, 17.11.2011 » Millon tästä foorumista tuli pelkästään mukahauska-huumoripalsta?
Smurf - 9:24, 17.11.2011 » ..ja ironia ei sitten toimi samalla tapaa tekstiversiona kuin puhuttuna kielenä.
Luulen että tässä ollaan jonkin äärellä.
pieni merenneito - 11:22, 17.11.2011 » Vituttaako teitä muuten meikän jutut?
Neva. Jatka samaan malliin.
FolkkeW - 6:58, 17.11.2011 » ^^ Miksi?
koska sulla on mun alkuperäinen avatar näköjään senkin lutkapillu. p.s. tämä ei jää tähän.
Smurf - 9:19, 17.11.2011 » Eli nyt olisi aika miettiä mitä näppikseltä suoltaa, ettei tätä foorumia tarvitse sulauttaa Kotimaa24:een ja perustaa uutta palstaa.
Tässä on juuri se pointti, jota hain.
vallengrach - 12:37, 17.11.2011 »
Smurf - 9:19, 17.11.2011 » Eli nyt olisi aika miettiä mitä näppikseltä suoltaa, ettei tätä foorumia tarvitse sulauttaa Kotimaa24:een ja perustaa uutta palstaa.
Tässä on juuri se pointti, jota hain.
eli et halunnut vastausta kysymykseesi lainkaan, muttet halunnut käyttää jo [olemassa olevaa ketjua](https://www.yksivaihde.net/old/8845) foorumin paskuuden päivittelyyn?

Itseäni ottaa kupoliin, kun väkisin halutaan tietoisesti lisätä sitä paskuutta ammentamalla kaikkea paskaa tänne. Esimerkiksi tuo kalju-topic. Ja harmittaa, kun tässä nyt vaan on käynyt näin. Olisi kivaa, jos olisi kivaa.

Voi voi, white man problems. Parisuhteissakin käy aina näin, tiiättekö mitä tarkotan?

jep afrikassa lapset ei voi hyvin. onneksi täällä voi.

Ai että pitää keksiä sanottavaa kun kaikki on jo sanottu?

Tarkotan sitä, että täydellisestäkin parisuhteesta löytyy miljoona ongelmaa kun niitä aletaan väkisin kaivamaan. Tuoksukynttilät telkkarin reunalla alkaa vituttaan ja verhot on väärän väriset, se sohvakin ois pitäny alunperin ostaa maskusta eikä jyskistä. Mä oon käyttäny foorumia keväästä asti ja aktivoitunu loppukesän myötä ja mun mielestä täällä on hyvä meininki ja tasokin yllättävän hyvä. Sarkasmia pitää opetella tajuaan ilman hymiöitä ja perseilykin kuuluu asiaan vaikka meniskin välillä överiks.

tnts - 12:42, 17.11.2011 »
vallengrach - 12:37, 17.11.2011 »
Smurf - 9:19, 17.11.2011 » Eli nyt olisi aika miettiä mitä näppikseltä suoltaa, ettei tätä foorumia tarvitse sulauttaa Kotimaa24:een ja perustaa uutta palstaa.
Tässä on juuri se pointti, jota hain.
eli et halunnut vastausta kysymykseesi lainkaan, muttet halunnut käyttää jo [olemassa olevaa ketjua](https://www.yksivaihde.net/old/8845) foorumin paskuuden päivittelyyn?
Halusin kuulla mielipiteitä ja katsoa voisiko tästä nousta keskustelua, joka ei typisty älyttömäksi kitinäksi, nillittämiseksi ja satunnaisten aiheeseen liittymättömien tyhmien kuvien postaamiseksi lankaan. Tuo ketjuhan on nimenomaan tyyppiesimerkki siitä, miten täällä usein käy.

Surettaa se, että foorumin keskustelu tuntuu olevan jonkinlaisen ironis-anaalisen, posthumoristisen paskamyrkytystilan vallassa.

Tätäkin keskustelunavauksen yritystä voidaan kai nyt pitää epäonnistuneena ja turhana.