Talvipyörät kehiin

talvi pyörä ja rami mies

3 Likes

cute.

kohta postaan tähän lankaan

1 Like

Oon ajellut tässä nyt myös Keplerillä ja pakko sanoa, että 10 vaihdetta oli aika kiva eilen kinoksissa könytessä.

6 Likes

Giant Tough Road palvelee näin-talvessa.

Unit oli hyvä valinta Helsingin kelveille, kotiin tullessa myötätuulen puhaltaessa oli jopa ihan nautinnollista!

1 Like

26 never die

6 Likes

Tismalleen!

2 Likes

Olis voinut mennä myös Road Rage topikkiin.
Taustalla nimittäin näky silta, josta oli mennyt työkone läpi kymmenisen tuntia ennen tuon kuvan ottamista. Katkaisten pyöräreitin Naantalin ja Raision välillä. Vaihtoehdot kiertää tuo oli: 1) lumihangen kautta rekkojen sekaan ja 2) uukkari ja kiertää Kaanaan kautta, ehkä viis kilsaa. Tänään oli este poistunut ja silta korjattu, eli ilmeisesti vajaan vuorokauden reitti oli ollut tukos.

1 Like

Tämmönen talvisinkula, 33/21 ja ei ole muulle ollut vakavaa tilausta.

Askartelin taakse pulkanvetoaisat jostain vanhoista tarakanjaloista. Kiinnitin jalat toisiinsa tämmösillä pellistä prässätyllä satulakiinnikkeellä, jonka otin tyttäreni fillarista pois kunnon tolppaan vaihtaessani.

Kaipa noi pultit vois lyhentää sopivaan mittaan mutta nyt olen vaan ajanut kun se on hauskinta pitkään aikaan.

19 Likes

Fixed gear never die

Paitsi että 37/16 saattaa kyllä vielä johtaa kuolemaan.

6 Likes

Olikos se käyttäjä Faffe eilen keskiviikkona iltapäivällä Ilmalassa kiipeämässä mäkeä? Ainakin saman värinen toteutus oli alla. Oli kokous korvissa, niin jäi etiketti läpikäymättä.

2 Likes

Juu, tapojeni vastaisesti jotain siinä horisin

3 Likes

Imgur

Muuten oiva talvipyörä mutta ilmeisesti käppäkiekon vaparin alin toimintalämpötila on -20. Fixed_gear polkupyörälle olis ollu taas tarvetta.

2 Likes

Mulla jääty takajarru ja maantiekahvat ei kliksunu. Hyvä välillä ulkoiluttaa vaihdepyörää mutta fiksiä olis tänään kyllä kaivannu

Mulla jääty loppumatkasta ohjaus. Sai ihan kunnolla vääntää tangosta et käänty :smiley:
Tää oli kyl tiedossa et Park Toolin vihree vassu ei oo kovin extreme-oloihin, mut en odottanu joutuvani pakkaseen…

Ois pitäny kirjottaa muistiin rasvojen tyypit kun yks mm Siperiassa pyöräilevä asiakas oli speksannu ja testannu (-30 C pakastimessa) mitkä rasvat oikeesti pelaa kunnon kylmässä.

3 Likes

Alkuviikosta 48/17 välit oli vähä rankkaa.

2 Likes

Shimanon napadynkky meni eilen hetkeksi strobomoodiin oltuaan pari tuntia sisällä. Tänä aamuna ei taas mitään ongelmaa vaikka kylmempi. Mut sehän on vaan hyvä et talvipyörä viihtyy ulkona.

7 Likes


Toistaseks pannutuscounter: 0, en oo kaivannut nastoja vaikka en pahastuis kunnon nappuloista. Nyt on vielä hauskempi vetää, kun vaihtu droppi riseriin.

5 Likes