Talvipyörät kehiin

Mulla on toi sama väli sekä Sibbossa (sinkula) aina että rollerissa talvisin (fiksi), ja asia on just näin. Useimmiten tosi hyvä, mutta jos on ihan hirveästi lunta, niin onhan se aika tunkkaamista. Joskin tuntuu siltä, että vapaarattaalla on raskaampaa, varmaan siksi, ettei saa sitä kiinteän välin polkuavustusta, kun pyörä on liikkeessä. Ja kyl suora tanko on iisimpi mörssäritumput kädessä, vaikka dropillakin menee.

PS. Jos Stragglerin geometria ei sotisi mun henkilöni geometriaa vastaan, mulla varmaan olisi Straggler. Ihana pörä. (Onhan toi Straggler?)

Upee takalokari! Mikä se on?

Ei ole olemassa vääriä geometrioita, ainoastaan liian matalia stemmejä.

9 Likes

jatkot @ suspeimmat-surly-stackit

Avaruudetinpino ei ole stemmi.

1 Like

Kyllähän tuolla on esittelyssä stemmejäkin. mm.

5 Likes

Joo mun on itseasiassa pitäny kasaa tähän fiksikiekko etenki talvea silmälläpitäen. Mut kattelee millon jaksaa.

Onhan tää ollu kyl tosi kiva jokapaikanhöylä.
Itellä on aika lyhkäset kädet ja tuntuu vähä pitkältä, mut on tohon tottunu.

Ass saverin win wing. On kyl mun mielestä toiminu ihan hyvin. Asennukses kantsii huomioida et jarruvaijerin kiinnikkeet voi tulla tielle. Ite kyl katoin tota kuvaa sillee et pitääki ottaa toi ruma lokari pois nyt ku sitä ei tarvi :smiley:

2 Likes

Jotenki tulee aina telakoituminen mieleen tästä kuvasta.

1 Like

Tämä on aivan totta. Kattelin Strägän geotaulukko, ja tällaiselle 53-koon rollerikuskille 52 Straggleri olisi oikea, ja siihen tulisi muuten sellaiset sojotusstemmit ja avaruudetintornit, että asiaankuuluvan topiikin vois lukottaa kaiken nähneenä.

1 Like

Tämä fillari. Tänä talvena. :raised_hands::snowflake::heart:

14 Likes

Unsolicited opinion from 174cm persective is to consider sizing up on Straggler. Having had in the stable a 53cm roller & 52cm Straggler with respectable surly stack. Now swapped to 56cm roller and let go of Straggler after trying years to make it feel alright with drops. Risers ofc different story, but maybe thats already different topic territory.

Kokeilin nyt vielä edessäkin Racekingillä kun palautan kiekot lainasta. Ihan ok toimi lokarit mutta täytyy etuaisa vielä lisätä.

7 Likes


Talvirollerilla tonttuilemassa :christmas_tree:

23 Likes


Tämä alla tänäkin talvena. Erittäin gangsteri pyörä vaikka itse sanonkin

32 Likes

Bomberin pumput ja kaikki!


Tällä sitä nyt ajaa kaikki ajot talvella. Työmatkat, MTB hommat ja muut lenkit. 15v yhteistä taivalta tulee tänä vuonna täyteen.

15 Likes

sininen on talvella nopein väri, kertoo ruotsalainen tutkimus

1 Like

Käy järkeen :thinking:

5 Likes

Näin tän tänään luonnossa ja heräsi kaikenlaisia haluja. :heart_eyes:

1 Like

Näillä kelin, tarpeen ja fiiliksen mukaan.

27 Likes