Talvi tulee. jee

Kyllä mä tuon ymmärrän, mutta hiekoitus olisi tässä vaiheessa järkevämpää kun taivaalta ei tule lumenomaista paskaa joka jäätyy epämääräiseksi mössöksi. Silloin se sepeli olis fiksumpi.

ritari_s - 18 hours ago » Voisin olla kiinnostunut kanssa vittoria tilauksesta... (varsinainen tilaaja vielä puuttuu, siipeilijöitä näyttää riittävän) Otto/Hki
Mä liittyisin myös Vittoria Randonneuria tilaavien siipeilijöiden rinkiin! Enää se tilaaja tarvittaisiin, mun tekosyy olla olematta tilaaja on se että seuraavan kuukauden aikana joudun (putkirempan takii) asuu neljässä eri osotteessa, eli ei tiedä mihin tilais...

Timo / Hki

itse kelasin tuollaiset myös poistaa joten ns. “tilaan kuitenkin” eli voisin ottaa siipeilijöitä. wiggle on teh paras paikka?

mijau, pistin privamesitsiä tilauksesta

TOKOI - 3 days ago » Ei kai tässä nyt ollut kyse siitä, että kukaan lopettaisi perus hyötyliikunnan pyörällä talvella, vaan siitä että pääsisi johonkin kuivaan/suolattomaan mestaan kikkailemaan ja "ulkoiluttamaan" kesäpyörää?
Jos jotain lumetonta ja kuivaa kikkailumestaa haluaa talveksi, niin ainakin Finlandia-talon katettu alaosa on aika passeli.
mantis - 1 day ago » Mul on Goren windstopper takki ja merinovilla kerrasto pitänyt vilun loitolla varsin kiitettävästi eikä noi edes ala haisemaan useammankaan lenkin jälkeen.
Mistäs ostit nuo villaiset alusvaatteet? Kävin Ruskovillasta katsomassa, mutta kun ei oo oikein tuota lihaa luiden päällä, niin niiden kerrastoissa mitoitus oli sellainen, että m-koko olisi ollut sopiva...jos nimittäin olisin etsinyt napapaitaa 3/4 hihoilla ja puoleen sääreen ylettyvia pökiä.

Kyläsaaresta kävin ostamassa parit etukiekot ja erinäistä pikkusälää, kun silmiin sattui kahdet nastarenkaat. Alta kolmenkympin jäi koko setti ja ne nastat oli siis varsin hyväkuntoiset nokian hakkapeliitat w106 ja w240. Sattui hyvää saumaan. Oli nimittäin tänään tarkoitus käydä ostamassa W106:ia kauppaveljiltä.

BTW: siellä oli myös jotkin hyvinkin retrohenkiset nastakumit - nokian Rollspeed tjsp. - mutta olin jo nuo hakkapeliitat napannut kouraan ja nämä erikoisemmat olisi olleet aika syvällä pinon pohjalla.

kyttyra - 1 hour ago »
mantis - 1 day ago » Mul on Goren windstopper takki ja merinovilla kerrasto pitänyt vilun loitolla varsin kiitettävästi eikä noi edes ala haisemaan useammankaan lenkin jälkeen.
Mistäs ostit nuo villaiset alusvaatteet? Kävin Ruskovillasta katsomassa, mutta kun ei oo oikein tuota lihaa luiden päällä, niin niiden kerrastoissa mitoitus oli sellainen, että m-koko olisi ollut sopiva...jos nimittäin olisin etsinyt napapaitaa 3/4 hihoilla ja puoleen sääreen ylettyvia pökiä.
siis meitsillähän on merinovillaa päällä päästä varpaisiin, Icebreaker on mulle teh sex ja sitähän myy Partioaitta, sekä intterneetin ihmemaailmassa http://www.outsidesports.co.nz. Judylle terkkuja jos uuesta seelannista tilaat!
kyttyra - 1 hour ago »
mantis - 1 day ago » Mul on Goren windstopper takki ja merinovilla kerrasto pitänyt vilun loitolla varsin kiitettävästi eikä noi edes ala haisemaan useammankaan lenkin jälkeen.
Mistäs ostit nuo villaiset alusvaatteet? Kävin Ruskovillasta katsomassa, mutta kun ei oo oikein tuota lihaa luiden päällä, niin niiden kerrastoissa mitoitus oli sellainen, että m-koko olisi ollut sopiva...jos nimittäin olisin etsinyt napapaitaa 3/4 hihoilla ja puoleen sääreen ylettyvia pökiä.
Tuolta: http://www.ullmax.fi/ ovat halvemmat ja mielestäni paremmin istuvat kuin ruskovillan vastaavat pappakuteet. Samalla tuet seuratoimintaa.

Ok, kiitti. Hinnat näyttää inhimillisiltä rv:n vastaaviin verrattuna ainakin :slight_smile:

jaahas toi sanoo että 10 kumin kuljetus suomeen olis 25 euroa. mutta jos tilaa 150 punnalla niin shippaus suomeen olisi ilmainen. 3 on nyt privannut että olisi messissä ja itse vielä niin koossa olisi 4 paria. jos siis olisi 7 paria niin saisi ton ilmasen shippauksen. ennen sunnuntaita ei varmaan hyödytä tilata kuitenkaan saapumisen näkökulmasta.

helsingin ja pasilan väliltä oli radan varsi hiekoittunut siltojen osalta. hiekoituksen jumalat näyttivät hiekoittaneen vain toisen kaistan. tuossa on kuitenkin jaettu tuo liikenne vasen/oikea eikä pyöräilijät/jalankulkijat akselilla.

en tiedä yrittävätkö hiekan herrat vihjata jotain muuta? esim. että helsingistä saa poistua mutta ei saa tulla sisään.

en tiedä yrittävätkö hiekan herrat vihjata jotain muuta? esim. että helsingistä saa poistua mutta ei saa tulla sisään.
Eiku se on sitä säästämistä julkisen sektorin menoissa. [i]"Tänä talvena käytimme 50% vähemmän kevyen liikenteen väylien hiekoitusmateriaaleja..." [/i]

Tai sitten se on sitä pyöräilijöiden huomioon ottamista.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Maanantaimyrsky+repi+ristin+Töölön+kirkon+katolta/1135240975892

oli hieno pyöräilysää tos seiskan pintaan kun tulin himaan. putkelt vääntäes oli kadenssi sellaset 30 ja puuskan tulles ilman fiksiä olis luullu että seisoo paikoillaan.

Hankin eteen Schwalben marathon winterin 700x35 ja se ei sitten mahtunutkaan pyörimään. Tietääkö joku että mistä saisi vai saako mistään 700x28/30 nastarengasta?

Taitaa olla aika nihkeää. Tuota kapeampia ei taida olla kuin nokian A10 (32 mm), ja sen tekeminen on lopetettu. Joistain marketeista niitä kai edelleen saa, ja ehkä hyvinvarusteltujen pyöräliikkeiden varastoissa on vielä. Best brakesilla on nettisivujen mukaan.

mikä on levein/pitävin rengas mikä mahtuu pistaan? vai jätänkö suosiolla sen talveksi varastoon ja haen faijalta jonkun paskan alumiinisen maasturin

Afa - 23 minutes ago » mikä on levein/pitävin rengas mikä mahtuu pistaan?
28mm Kenda Kwestit mulla on ollu alla leveimmillään. Kyläkin kunnon paineilla edessä otti haarukan juureen kiinni.

Sama rengasprobleema, mutta pyöränä langster. Eli vähän enempi pitoo tarttis näillä keleillä, mitä ihan sileestä maantiekumista löytyy. Vittorian Randonneuria oon miettiny. Mahtuuko ja toimiiko mitenkä lumella, jäällä ja mitä nyt löytyy siltä väliltä?