Suuri Sananmuunnos Topik

…mutta kohta…

9 Likes

Ja jos jossain kohtaa ei enää vetäminen maistukaan, niin ainahan voit myydä pyörän, tai vaihtaa sen johonkin hyödykkeeseen kuten ruokaan. Luultavasti saat vähintään keksin fillarista.

8 Likes

Eipä näkynyt pinolla palkattua miestä. Siitä syystä en ole päässyt sanaa muuttamaan.

3 Likes

Wolt: kuskaa pasta.

5 Likes

Joo, nyt saisi tulla pihaan vaikka pasta ja kurtisaanikin.

Sen sijaan ruokakuljetuksestani saisi jäädä pois inhoamani kiki muusi

3 Likes

No mutta, päälle Hesen kurkkumajoneesia.

3 Likes

Ei kuulemma muija jaksa enää minua ja Jamista kuskaa. Sopii hommata laadukkaampi!

Ihan sama mulle kunhan muki kiisi.

Screen Shot 2023-04-23 at 20.22.44

Tuosta ajoin ohi tänään. Kujan päässä tosin oli Porvoonjoki.

8 Likes

Tulipa tässä mieleeni, kun eräänä maanantaina 90-luvulla en menny aamuksi sovittuun tapaamiseeni opinto-ohjaajan kanssa. Puheluhan siitä kotiin tuli, numeronäyttö paljasti soittajan ja kuulin alakerrasta isäni äänen: ”Opo, kas! Haloo?”

Päätä kivisti ja oli muutenkin…

Joo hutera semi. Ei olon loppua voi venyttää.

5 Likes

Heräsit kuitenkin kotoa Orakujalta, etkä…

3 Likes

Kyllä sitä voi venyttää. Varsinkin kammottavaa oloa. Kyllä se mahtava olokin sitten tulee.

Myllypurosta muuten löytyy Myllypadontie

9 Likes

Mitäs mieltä arvonlisäverosta penaaleissa?

8 Likes

Olin tavoistani poiketen sporan kyydissä, kun se äkillisesti pysähtyi. Ihmeteltiin siinä matkan katkeamisen syytä, kun kuljettaja ilmoitti radan olevan poikki. Kuinka ollakaan, paikalle ilmestyi Auttaja-Varaani! Sankari korjasi pulman hitsaamalla liitoskiskon, minkä jälkeen päästiin jatkamaan, kiitos liskon.

8 Likes

Kurjaa huvittelua.

12 Likes

Omissa harhoissani näen tulevaisuudessa olevani sellainen hervoton appiukko. Todellisuus tulee olemaan päinvastainen.

12 Likes

:3

1 Like

Vappulounas:

Merilahnafileetä, kermaista spelttirisottoa, kesäkurpitsaa, paprikaa, äyriäiskastiketta.

-Onks pakko maistaa kaikkee?

5 Likes