Suuri Sananmuunnos Topik

Munajahti

Mun pää varmaan toimii hassusti kun mietin JunaMahtia

ihan hyvä pää mutta vääräoppinen

kakkireiästä tulee kikkareita

Yksivaihdekäyttäjän luonnollinen kehityskaari eikä siinä mitään pahaa:
Iloisesti muusataan Mässillä hiessä, mutta heti seuraavana kesänä noustaankin hissillä mäessä.

Perinteinen yhdysvaltalainen kastikemerkki Heinz lanseerasi ainoastaan kasviperäisiä ainesosia sisältävän chilimajoneesin ja totta kai onnistui täten kiihdyttämään wokehuolestuneen republikaanijuntin, MAGA:n Veijon.

(Pääsiäispyhien aikana useampikin uus keksittynä mutta tainnut suurin osa unohtua ehkä ainiaaksi/toistaiseksi/onneksi.)

14 Likes

Näin iän myötä peilissä näkyy rillipäinen kuski. Nuorena asia oli vielä toisin päin.

16 Likes

Jos reisimajoitusta ei löydy baari-illan päätteeksi, lienee kyseessä bunkkaus-rookie.

14 Likes

Kiva kun pidätte topin hengis.

9 Likes

Kumppani menee tänään “elävän mallin kurssille” kuten itse asian ilmaisi.

10 Likes

Meidän mamma puolestaan oli letityskurssilta palaamassa kun olin juuri ryhtynyt “omatoimiseksi” ja hän yllätti minut lattialta hankaamassa himaa Omolla. Väärin tein kuulemma siinäkin.

6 Likes

Lapsukaisille kokeita tehdessäni löysin kaapista opettajan ratkaisut.

Edit: tyhmällä halvat huvit; naureskelin tälle keskenäni pitkin päivää, eikä edes toimi :slight_smile:

1 Like

Parempi jos olisi noi puolisoiden kokemat kurssit Lemillä.

2 Likes

Se oli kai seurakunnalta “heippa” hipille, tai sitten vaan matkalla näkyi tuskainen pappi.

5 Likes

Kylläpäs saapuikin uusi pyörä makiasti.

Se on nähkääs mini velo.

e: tais olla vähä kryptinen, mutta siis

3 Likes

Ei paljon naurata kun kuvassa on nasta.

14 Likes

Viime kesän isoin uutisjuttu oli Haminaan rantautunut mursu. Jäätiköiden sulaminen ja merien lämpeneminen saavat eläimet lähtemään luontaisilta asuinalueiltaan; kenties Suomeen saapuu tänä kesänä kokonainen mursujen perhe. Vaan ei ole ilmastonmuutos persujen murhe.

7 Likes

Harmi että tämä ei käänny murtautuneeksi ransuksi.

4 Likes

Vaimo kaipasi pientä piristystä lomaa varten. Tein tilavat passikotelot. Eiköhän lämpene!

5 Likes

Onneksi ei sentään XL mallikurssille. Saattaisi tulla epävarma olo.

3 Likes

15 Likes

Nappasin myös tovi sitten kuvan.

12 Likes