Surly Karate Monkey '09

such stem very setback. much frame bag wow. so snow

Zee on jee!

+1

zee powerr

Zee on käsittääkseni vain lyhythäkkisempi SLX. Ei jäykkä niin kuin Saint, mutta onpahan kans vähän kevyempi myös. En tiedä millaset rissat siinä on vrt. esim. XT:n takavaihtajaan, mutta omasta SLX:stä vaihdoin ne XT:n rissoihin ekassa “määräaikaishuollossa”. Zeetä saa suht fiksuun hintaan nyt ja moni pitää sitä väliinputoajan osasarjana. Krampuksessa mulla on pyörinyt Zeen kammet ja noista vitun kikkareista mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa. Oon raiskannut niitä kiviin ja runnonut niitä miten sattuu. Kertaakaan ei ole käynyt mielessä, että kestääköhän nää kammet tätä aitoa_menoa.avi. Todella hyvä pyörä varmasti.

09 vähän niinku 90s eli pitkä stemmi hyvä homma. aero maasto ajelu pyörä

kyllä ehkä maastoon kuitenkin kokoa isompi vois olla optimi. vaikka ei siinä, jos noin pitkä kannatin toimii, siis myös näreessä…

tnts - 23:18, 28.1.2013 » Epäilin, et onko koko 20" eli L mulle lyhyt, mut Itä-Helsinkiläisen kerrostalon rappukäytävässä ja pihalla toteutettu koeistunto ja -ajo varmisti, että sopivalla stemmillä runko on mulle just passeli.
oon samaa mieltä koosta ja aihetta epäilin jo enne kauppojakin. juuri tästä syystä XL-kokoinen ECR tai Krampus kiinnostelisi. Miksei apinakin.

älä enää noin tiukkoja haaroja

tnts - 13:39, 25.1.2016 »
tnts - 23:18, 28.1.2013 » Epäilin, et onko koko 20" eli L mulle lyhyt, mut Itä-Helsinkiläisen kerrostalon rappukäytävässä ja pihalla toteutettu koeistunto ja -ajo varmisti, että sopivalla stemmillä runko on mulle just passeli.
oon samaa mieltä koosta ja aihetta epäilin jo enne kauppojakin. juuri tästä syystä XL-kokoinen ECR tai Krampus kiinnostelisi. Miksei apinakin.
Mä voisin jossain määrin kiinnostuu tästä nykysestä.