Surly Karate Monkey '09

Aamulla oli vinkki palstalla ja illalla AMA perässä. Hain siis just toissakesän muotipyörän, eli nyt mullakin on 29’er! Epäilin, et onko koko 20" eli L mulle lyhyt, mut Itä-Helsinkiläisen kerrostalon rappukäytävässä ja pihalla toteutettu koeistunto ja -ajo varmisti, että sopivalla stemmillä runko on mulle just passeli.

Pommitin sit kotiin Töölöön n. 36km/h keskarilla 42/17 välillä ja 35c kumeilla ja välillä piti huutaa voitonhuutoja niin sillalta kuin chattiinkin. Huippu fiilis ja löytö!

Kotona vaihdoin alle 2,3" kumit ja kaapista pidemmän ja loivemman stemmin ja otin teille nämä kuvat:

En nyt listaa palikoita, koska tämä varmasti hakee muotonsa lähiaikoina, mut ei tätä nyt malttanut olla hehkuttamatta.

Maukas! Hyvä väri, ja nää vanhat on siistejä ku eio sitä hässäkkää siin vaakaputken ja satulaputken liittymässä.

Sehän on vaa sit eeppisiä KePuraidöjä.

ULIULIULI, loistava diili ja hyvä tsygä!!

On se. Katsoin tuota kanssa, mutta sen 2" liian pieni. Muuten olisin hankkinut kaverin nyky-Apinalle.

Vai tänne tää päätyi. Haaveilin kyllä tästä mutta liian iso tää ois ollu jokatapauksessa. Taisit saada halvan JA hyvän, kovaa ajoa!

lämpimät onnittelut! new bike day always happy day!

lisäksi tervetuloa apinakerhoon.
http://farm3.static.flickr.com/2469/3871159281_8e03273045.jpg

jes kiitti kiitti ja pahoittelut kaikille huonoista kuvista. Otin kyllä järkkärillä, mut ulkona on pimeetä. :slight_smile:

Duck Jeans! Karate Monkey on pyörä, joka mun olis pitäny sillon joskus hommata.

Ai että, onnea huippudiilistä! Olin sun jälkeen jonossa.

TS - 23:52, 28.1.2013 » Ai että, onnea huippudiilistä! Olin sun jälkeen jonossa.
arvelinkin, et ottajia riittäis. itse olin toisena ja ekana oli myyjän kaveri, joka skippasi.

No nyt ei tarvi liian kaposilla nakeilla lähteä mettään. Siisti värikin. Sit vaan tomssoniittia ja notubeniumia kiinni.

Vinkki osui näköjään hyvin kohdilleen. Langan hyvät fiilikset tarttuu väkisin eikä duunikaan vituta enää yhtä paljon.

:slight_smile:

oliko tää hertsikanrannasta? mietin vaan kun hain sieltä joltain jouni -nimiseltä kundilta mun surlyn että asusteleeko siellä joku surly-diilaaja!

on kyl hieno peli.

no nyt!

ghz - 12:11, 29.1.2013 » oliko tää hertsikanrannasta? mietin vaan kun hain sieltä joltain jouni -nimiseltä kundilta mun surlyn että asusteleeko siellä joku surly-diilaaja!
Itiksen prisman kulmilta hain. Ihan normaali ihminen oli myyjä. Oli pyörän ostanut kokonaisena Fox Compista ja vaihtanut muutaman osan. Nyt oli sit Inbred tulossa uudeksi katu/hiekkapolkupyöräksi. Oikein siististi pidetty yksilö on siis kyseessä. Nyt se sit muuttuukin.

Onnea! Löydöstä kade

Ei voi kuin kompata muita. Olis kelvannu tolla hinnalla itsellekkin. Mitkäs jarrut tossa oli bb7?

Kovaa ajoa vaan ja ajoasennon hakua. Hyvä fillari todella hyvään hintaan. Olis kelvannut tännekin, mut onneks oli liian iso.